Merhabalar,
TurkNet’e yeni geçiş yaptım her şey güzel ancak hızım 88MBps’ye sabitlenmiş halde. Modem hat değerlerim iyi araştırınca DSLAM kilidi olduğunu öğrendim çözümü nedir?
CİMER üzerinden Telekomu muhataplar arasına ekleyip şikayet oluşturun. 10 iş günü içerisinde geri dönüş yaarlar.
Fakat şöyle bir sorun yaşama riskiniz var ; hız profiliniz değiştiğinde upload hızından olabilirsiniz. Size x2 olarak yansıtılan upload hızı değil de paketteki orjinal hızı tanımlayabilirler.
Cimer’den BTK’ya yolladım sanırım Telekomu nasıl muhattap edebilirim?
Şikayet kaydını oluştururken oluyordu sanırım. Ben öyle çözmüştüm sorunu.
Kesinlikle katılıyorum. Upload sorunu yaşayacaksınız, buna hazırlıklı olun. @siresatt
Aşağıdaki konuma gönderdiğim son mesaja ve ekran görüntülerine bakabilirsiniz.
TürkNet’in Muazzam Müşteri Memnuniyeti Anlayışı (!)
Bu mudur TurkNet’in müşteri memnuniyeti?
Bu sıkıntı Telekom ile alakalı. TurkNet sadece suya sabuna dokunmadan yatırım(!) yapmaya çalışıyor.
Yapabilirseniz ankastre kutusuna gelen kabloyu kontrol ettirin. Hat zayıflaması , sinyal gücü , SNR Margin ve aldığınız hız parametreleri birbirini desteklemiyor.
Turk Telekom ekipleri mi gelmeli?
Sorundan bende müzdaribim
Ekip filan gelmeyecek. Sistemden sizin profilinizi manuel olarak değiştirecekler.
Ev içi tesisat kablosunu diyorum.
Onun için elektrikçi çağıracaksınız. Telekom’un sorumluluğu ankastre kutusuna kadar.
Teşekkürler yaptım. Umarım upload bozulmaz.
Madem böyle oluyor, beni niye uğraştırdılar ?
Belki 5 kere destek kaydı açmışımdır. Her seferinde altyapınız bu kadar destekliyor , 75 mbit kullanabilirsin dediler.
En son böyle bir kayıt açmışım. Daha öncekiler görünmüyor.
Genelde tam tersi oluyor.
Bu bilgiyi kimden öğrendiniz acaba ? Tam tersi olmasın o. Her 3 mbps hız artışı 1 SNR düşürür. 1 SNR = 3 mbps. Tabii işin içine hat zayıflaması falan dahil edilmeden konuşuyorum.
Doğru. Haklısınız. Aklımda nedendir bilmiyorum tam tersi olarak kalmış. Arkadaşlardan özür dilerim.