DSLAM Kilidi

Herkese iyi forumlar.
DSLAM kilidi kullandığım abonelik üzerinde mevcut. Bunu nasıl kaldırtabilirim bir bilgi yada öneriniz var mı?

1 Beğeni

Geçen biri destek kaydı açıp çözmüştü bu olayı

Foruma baktım ama göremedim sanırım gözden kaçırdım. Varsa linki benimle paylaşır mısınız ?

Online İşlem Merkezi üzerinden kayıt açarak iletebilirsin bu durumu.

Teşekkür ederim. Şimdi yazıcam sonucu tekrardan yazarım

TurkNet den gelen cevap şöyle
“ DSLM kilidine malesef ki müdahale edemiyoruz.

İyi günler dilerim”
TurkNet üzerinden çözülemiyor sanırım.

Teşekkürler. Link olarak ekleyince başına https ekliyor bu da yanlış bir sayfaya yönlendiriyor.

1 Beğeni

DSLAM kilidini Türk Telekom başvurarak açtırabilirsiniz. TurkNet’in yapabileceği bir şey yok.

Bu cevabı Yeni destek kaydında belirt, umarım yardımcı olurlar.

Dslam kilidinin kaldırılması için yazıyorum. 8192 olan Upload hızımı neden 5120 ye düşürdüler. Gerçekten ne yaptıklarını anlamış değilim !

Benim de aynı şekilde oldu. Görüşme yaptığım teknik destek personeli 35 üstü tüm hız profillerinde upload in 5 göründüğünü belirtti. Keşke hat 40/8 kalsaydı da dslam saçmalığı ile uğraşmasaydım.

Düzeltilmesi için destek kaydı oluşturdum bakalım nasıl sonuçlanacak.

1 Beğeni

Upload profili seçiminde 35 üstü hızlar için 5 görünüyor diyorlar üstü seçilmiyor sanırım upload hızlarının düşeceğinin habercisi

Yeni gelen cevap şöyle “Kaydınızı inceledim. Almış olduğunuz pakete bağlı olarak hızınız 76 mbps dir. Göndermiş olduğunuz hız testlerinde hızınız ortalama 72 mbps olarak görülmektedir. Hızınız santrale olan uzaklık ve santralde yaşanan yoğun kullanımdan dolayı değişkenlik göstermektedir.Pandemi döneminde artan internet kullanımını desteklemek için Türk Telekom toptan seviyede sağladığı upload hızlarını geçici olarak arttırmıştı. Biz de bu hızlandırmayı bu altyapı üzerinden hizmet verdiğimiz kullancılarımıza hemen yansıtmıştık. Ne yazık ki sadece bu döneme özel yapılan bu iyileştirme resmen 30 Haziran’da, fiilen 19 Temmuz’da sona erdi. Kalıcı olması için konuşmalarımız devam ediyor ama henüz kesinleşmiş bir şey yok. Bizim kendi altyapımız üzerinden hizmet verdiğimiz müşterilerimiz için zaten pandemi öncesinde de bir sınır yoktu, pandemi sırasında olmadı, ileride de olmayacak.

İyi günler dilerim”

1 Beğeni