Yaklaşık 2 ay önce 100 nms hız profilim 88’e çekilmiştir. Bu durumu düzeltmek için çeşitli kanallara başvurdum Türk nete defalarca destek kaydı açtım BTK üzerinden başvurdum ama herhangi bir çözüm sunulmadı daha sonra TTNETe BTK üzerinden şikayette bulundum ama aboneleri olmadığım için herhangi bir işlem yapmadılar. En son Twitter’dan TTNET’in CEO’su Ümit Önal üzerinden mesaj gönderdim ve bana yaptıkları geri dönüşte diğer sağlayıcılar üzerinden tespit yapamadıklarını sistemde gözükmedigini belirttiler. Bu konuda deneyimli olan arkadaşlar ve sorunun çözümünü bilen kişiler bana yardımcı olabilirlerse sevinirim
1 Beğeni
Merhaba, müşteri numaranızı özelden iletebilir misiniz?
1 Beğeni
Merhaba, yeni konu açmamak adına ben de buradan aynı problemi yaşadığımı belirtmek isterim.
100Mbps paketindeyim ama 79a sabitlenmiş sanırım, hem teknik bilgilerde hem de modem arayüzünde 79mbps olarak gözüküyor hız, mümkünse yardımınızı rica ediyorum.
1 Beğeni
2 Beğeni
Özelden müşteri numarası atabilirseniz kontrol edebilirim.
3 Beğeni
Uğur bey size özelden mesaj attım bakabilirmisiniz?
Çok teşekkür ederim Uğur bey çok sağolun kaç gündür uğraşıyorum valla gerçekten çok mutluyum şuan
1 Beğeni