Dslam hiz ki̇li̇di̇ problemi̇!

Merhaba arkadaşlar. Bulunduğum bölgeye vdsl geleli bayağı bir süre geçti. İlk başlarda çok memnundum. Fakat son zamanlarda dslam kilidi 88 ve 78 hızlarına sabitlenmeye başladı. Kullandığım paket, TurkNet in 100 mbit tarifesiydi. İç tesisatta vs. bir sorun yok. Zaten değerlerim iyiydi. Fakat beklenmedik bir şekilde TurkNet hızımı sabitlemeye başladı, veya dslam tarafından da sabitlenmiş olabilir. Şu an hızımda bir sorun yok. Ama download değerlerim sabitlenmiş durumda. O yüzden öncesinde 95 mbit gibi hızları görürken, şu an dediğim gibi 70 mbit gibi bir sonuç alıyorum. Hat zayıflaması falan yok. Yüzlerce kez destek kaydı oluşturdum, hatta hepsini toplasak daha da fazla tutar… Fakat bildiğiniz üzere her seferinde karşımda bir robot varmışcasına aynı cevap veriliyor. Bahsettiğim şeylerin ne olduğunu bile anlamıyor müşteri hizmetleri :slight_smile: Ayrıca saha dolabına uzaklığım 100 metre, yani bahsettiğim gibi öncesinde bir sıkıntım yoktu.
Dslam kilidinin kaldırılması için ne yapabiliriz ? Daha önce dslam kilidi ile uğraşmış arkadaşlar da yardımcı olabilirlerse sevinirim. Herkese iyi günler…

TurkNet, Turk telekoma bildirmesi gerek. Sizin yapacağınız birsey yok

Cimer üzerinden DSLAM kilidinin kaldırılmasını isteyebilirsiniz. Ben öyle yapmıştım. Tekrar eski haline geldi orası ayrı tabi ki :slight_smile:

Hocam cimer e göndereceğimiz dilekçe nin bir örneği var mı ?

Bu ne kadar öncesinde olan bir şey yani pandemi ile baş gösteren bir düşme mi? TT yoğunluk yaşanmaması için kapasite düşümü yapmış olabilir

Söylediğiniz mantıklı fakat bu sorun pandemi öncesinde de yaşadığım bir durumdu. O yüzden sanmıyorum…

Dilekçeye gerek yok. Yalın bir dille problemi açıklarsan 1 hafta içinde çözüme kavuşturuyorlar.

1 Beğeni

Evet bu şekilde anlatın sorun çözülür büyük ihtimalle

1 Beğeni

Güncel. . Türk telekom özel müşteri yönetimine posta gönderdim.

2 Beğeni

Hala çözülmedi, beklemedeyim …

Bu aralar Telekom ekipleri şikâyetleri oldukça fazla olmaya başladı maalesef :confused:

son durum nedir hocam varmı gelişme

Hayır. Halbuki 2 hafta oldu… Ama hala bir çözüme kavuşturamadılar. Bozdukları hattı düzeltmiyorlar.

Gelişme var mı hocam ?

Eldeki Upload değerinizden olmak istemiyorsanız, DSLAM kilidi ile hiç uğraşmayın. Bkz: TürkNet’in Muazzam Müşteri Memnuniyeti Anlayışı (!)