Dsl yok

Merhabalar dün akşam dsl ışığı bir daha da gelmedi arıza kaydı oluşturdum turk telekom müşteri kaynaklı diyor. İç tesisatı ankastrede modeme kadar kontrol ettim hiç bir hata yok. Bir anda gitti zaten. Yardımcı olabilir misiniz. Evden çalışan biriyim ben kitlendi herşey

Devre numarası: 8836690271
Arıza kodu: 45519772

Merhaba, iç hattınızı kontrol ettirin Elektrikçiye. DSL gitmesi, hattınızın fiziksel olarak modem ile buluşmuyor olması mesela: portunuzun ve kablonuzun çıkarılmış, değiştirilmiş, hasar görmesi gibi durumlardan dolayı neden olabiliyor. İç hattınız da bir problem olmadığından eminseniz TurkNet yerinde destek ekiplerini talep edebilir ve gelen ekipler iç hattınızı inceleyip teşhis koyacaklardır ve sorun sizden kaynaklı ise 109TL ücret ile onarılacak hizmetinize erişebileceksiniz, sizden kaynaklı değilse rapor tutup Telekom’a iletilecektir.

hatta sıkıntı olmadığına eminim. Kontrol ettim.Yerinde ekibi nasıl çağırıcam.

Arıza kaydınızda ki Temsilciye " Merhaba, iç hattımın kontrolü için yerinde destek ekiplerinin gelmesini, hattımın incelenmesini ve kontrol edilmesini talep ediyorum." diye belirtin.

İç hattınızda sorun olmadığından eminseniz temsilciye arıza kaydınızı kapatmamasını isteyin.
Sorun düzelene kadar.