DSL Sinyali yok

Merhaba

43935520 numaralı destek kaydını açtım.
VAE üzerinden hizmet alıyorum.
Şu anda
Hat Fiziksel Durumu : KAPALI
Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
görünüyor.
DSL sinyali bi anda gitti. Destek kaydını açtıktan sonra Türk Telekom cevap olarak ARIZA MÜŞTERİ ANKASTRE KABLOSU KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR diye bildirmiş.

Telekom ekibi apartmana gelip ankastreye kadar olan kısmı kontrol etmedi ölçüm yapmadı.
Elektrikçiye baktırdık daha öncede TurkNet teknik ekibi gelp baktı. DSL sinyali yok .
Ankastre yada Daire içinde sorun yok dedi. Hatta bir de Telekom için kart bıraktılar sorun yok diye.
Yarın yine online dersler devam edecek çocuklar nasıl derse girecekler?

Gecen sefer de arıza 20 gün sonra giderilmişti.

YAPA da sorun olduğu için benim hattımı VAE e taşımışlardı şimdi de VAE kapalı görünüyor.
Bu ne anlama geliyor VAE işlemi iptal mi edilmiş?

Sorun hakkında yardım talep ediyorum.

Merhaba, anlattıklarınıza göre hattınızın sinyalini santral/saha dolabından sinyal gelmediğinden dolayı. Bu, durumu düzeltecek olan operatör Türktelekomdur.

1 Beğeni

Destek Kaydına göre Telekom bugun işlem yapmış ama hiç gelen olmadığı gibi. Ankastre kaynaklı diye cevap vermişler.

Modemin resmini paylaşır mısın?

Değerleri kast etmedim yanlış anladınız, :slightly_smiling_face: modemin ışıklarını görmek istedim.

her 30sn de bir dsl bi kaç saniye yanıp sönüyor.

İç hattınızı yukarı da kontrol edildiğini söylemişsiniz bu adımları uyguladınız mı? (emin olalım)
Kablo kontrolü kablonuz da hasar var ise kablo değişimi veya hasar yoksa değerler iyiyse farklı 2 damar ile bağlanmayı denediniz mi? Hattın da ek dsl prizi splitter varsa iptal ettir. Küçük bir ihtimal de olsa modeminiz zarar görmüş olabilir mi yükse elektrikten dolayısıyla bu tarz arızalar da verebilmektedir. Son olarak modemi resetleyip tekrardan kurulum yapar mısın?

Ve tekrar ankastrede adınıza etiketli yeni bir uç bırakılıp bırakılmadığını kontrol eder misiniz?

Bu ariza santral uzerinden giderildi vae acik druma. Geldi ve. İnternet geldi.

Yine ayni ariza ile karsilastik biktik artik.
444010809 nolu kaydi actik.
VAE yine kapaalingorunuyor biz vae uzerinden hizmet aliyoruz acik olmali.
İki gundur internet yok bugun kac defa sistem uzerinden mesaj attim donus yok.

Turk telekom standart ifadesini yazmis ankastre kaunakli diye . tekrar mesaj aatinca bi iki saatligine internet geldi ve tekrar gitti.

Dsl sinyali yok. İsiik yanmiyor. Vae kapali gorunuyor.

Her iki uc hafattada bir rutin ariza oldu.
Yarinda pazar kimse ilgilenmez bu ariza artik onumuzdeki haftaya kalir.

Surekli ayni cevap ankastreden olabilir musteri kaynakli… Kontrol eettiriyoruz hatta TurkNet teknik ekip gelip bakti hic bir sorun yok.

Arizanin dorduncu gunu hala giderilmedi

Cocuk online derse girecekti giremedi. Lutfen ariza. İle ilgileir misniz dort gun oldu ariza. Giderilmedi.

Özelden mesaj atıyorum.

Daire icinde sorun yok. Sizin teknik ekip daha once de gelip abkmisti. Bir saat once VAe acik gorundu ama ip alamadi. Simdi yine vae kapali gorunuyor dsl sinyali yok