DSL sinyali yok. İnternetim kesildi

1 hafta önce TurkNet e başvurdum ve internetim bağlandı. Daha önceki firma ile aynı hattan 30 mb civarı hız alıyordum fakat TurkNet bana 5-6 mb civarı hız verdi. Kurulum için gelen arkadaş ta test etti ve 6mb hız olarak not düştü.
Ben de düzeltilmesi için, arıza kaydı bıraktım. 1 gün sonra internetim kesildi. Saha ekipleri ne yaptılarsa olan internetimi de kesmeyi başardılar. Şu an aktif olan arıza kaydında da durumu izah ettim fakat online destekten cevap alamıyorum bana hat değerlerini atıyorlar.

Saha ekipleri bir şekilde benim sinyalimi kestiler. Lütfen bir çözüm üretin türk telekom a geri geçmek istemiyorum.

Ömer Bey, Merhaba destek kaydı üzerinden size atılan hat değerlerini ve TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi “Teknik Bilgiler” sayfasından SS de ekler misiniz buraya.

Ömer Bey, sizin aboneliginiz tamamlanmış durumda degil mi? Online işlemlerdeki tüm kullanım menüleri açıldı mı? Ankastre kutunuza TurkNet bağlantısı için, TT ekipleri tarafından yeni etiketleme yapıldı mı?

Evet aboneliğim tamamlandı hatta 2 gün düşük hızda da olsa internet vardı. Düşük hız için arıza kaydı oluşturdum. Düzeltelim derken interneti kestiler galiba. Yaklaşık 36 saattir internet sinyali yok.

Ömer Bey, sizden ricam yeniden arıza kaydı oluşturup bu görselleri arıza kaydına eklemeniz ve sorundan bahsetmeniz olacaktır. Merak etmeyin en kısa sürede sorununuz çözülecektir.
Size bu sorun hakkında daha fazla yardımcı olabilmem adına oluşturacağınız arıza kayıt numarasını bu konuya ekleyebilirsiniz.

Zaten bu konuda devam eden bir destek kaydım var. Oradan bütün bilgilere ulaşabilirsiniz. Numarası: 39018675

aynı sorun bende de var. 4 gündür çözülmedi. türk telekoma arıza kaydı bildirildi ama hala sonuç yok.

Tamamdir Ömer Bey, ben, abone ve destek kaydı numaranızı ileterek size yardımcı olmaya çalışacağım.

Destekten böyle bir mesaj geldi? Bu ne demek acaba anlayan var mı?