TurkNet daha çok kaybedecek!

Merhaba. Tam 7 gündür DSL sinyalim yok ve halen çözüm için arayan da yok. Yardım edecek birisi var mı?


Son Telekom sistem meaaji da aynı mı? Bugün içinde dönüş olur diye düşünüyorum

Bu şekilde 1 saat aralıklar ile yaklaşık 50 den fazla Telekom mesajı var. Ve hepsi aynı. Ne yapmak istediklerini anlamıyorum.

Peşpeşe geliyor ise bazen sistem bug a giriyor. 18 inde Telekom a iş emri iletilmiş TT kaynaklı yok şeklinde dönüş olmuş. TurkNet sorununuz devam ediyor ise kontrol edip tekrar TT ye iletecek diye düşünüyorum

Peşpeşe geliyor ve hepsinde içerik aynı.
Eminim ki sorun maksimum 5dk da çözülecek birşey. Ama 7 gündür çözülmüyor.

En son böyle olduğunda tam 2 ay internetsiz kaldım. Sorun ise 1dklık bir işlem. Bakım sonrası santralden devreyi yanlış bağlamışlardı.

Korkarım ki yine aynısı oluyor.

Bu kadar vurdumduymaz ve müşterisi ile alakasız bir firma olmaz. Müşteri memnuniyeti yerlerde. Neden mi derseniz açılan destek kaydına bir kere bile olsa adam akıllı bir dönüş sağlanmadı. Daha arızayı bile tespit edememişler. Ya ucuza internet verseniz ne olur ki! İnternet sağlayamadıktan sonra.

Hem artık TurkNet ten daha ucuz ve taahhütsüz bir çok firma çıktı.

Ah şu port sorunu olmasa…

1 Beğeni

9.günde geçti gidiyor ve halen bir çözüm yok. Bırakın çözümü arızayı tespit dahi edemediler.

Sonra hakaret ve küfür edince suçlu sensin!
Yahu hırsızın hiç mi suçu yok???

Yaklaşık 30 günlük bir sorunum olmuştu aynu bu şekilde. Ne Türk Telekom ne de TurkNet sorunu bulabilmişti. Umarım bir benzerini yaşamazsınız.
İç tesisatta sorun var dediler, geldiler baktılar iç tesisatta sorun yok dediler vs vs uzuyor süreç.

Peki sonra nasıl çözüldü çözüldü ise?

Yeni bir port ile sıfırdan kurulum yapıldı. Çözüldü böylece. Yeni bir müşteriymişim gibi kurulum gerçekleşti. Bunun gerçekleşmesi gerekiyordu çünkü durum çok acildi.

2 Beğeni

4 ay kadar önce böyle bir sorunu yaşadım ve tam 2 ay internetsiz kaldım. Sorun ise 1dklık bir işlem. Devreyi yanlış bağlamışlar!!!

Anlamadığım nokta YAPA alt yapısındayım ve santraldeki YAPA odasına giriş yetkisi sadece TurkNet saha elemanında var. Asıl sorun burada başlıyor. TurkNet saha elemanı çok yetersiz. (Sayısı az)

Bu nedenle 1dklık işlem için bile aylarca mağdur olabiliyorsunuz. Asıl sorun bu! TurkNet müşteri temsilcisinden tasarruf ediyor ama saha elemanından etmemesi gerekli diye düşünüyorum.

Bugün teşerrüf edip aradılar ve pazartesi günü saha elamanı gelip hattı kontrol edecekmiş. İnşallah yine geçiştirip, oyalanmıyorumdur.

Umarım sorununuz çözülür.

1 Beğeni

12.Gün ve halen bir çözüm yok. İnternetim ve DSL sinyalim gelmedi. Sözde bugün saha ekibi gelecekti. Bu saat oldu daha ne arayan ne de soran yok. Twitter 'dan yazdığımda ise geleceklerini ama saat bilgisi paylaşamadıklarını söylüyorlar. Bu da demek oluyor ki bütün gün evde oturup saha ekibinin gelmesini bekleyecekmişim. Böyle saçma bir uygulama yöntemi var mı Allah aşkına! Madem bugün gelecek arayıp saat için randevu alırsınız. Bende ona göre evde olurum.

Saçma sapan işler yapılıyor.

1 Beğeni

Komedi tam gaz devam ediyor ve artık iyice canım sıkılmaya başladı.

16 gündür arıza nedir? Ne değildir halen bir teshiş koyamadılar. Yalancı, üç kağıtçı ve dolandırıcılık almış başını gidiyor. TurkNet suçu Türk Telekom 'a atıyor. Türk Telekom açılan arıza kaydını anında kapatıyor. Daha sonra ise TurkNet bunu izliyor. Mağdur kim bilin bakalım?
Sonuçta ise ne arayan ne de soran var! Allah belanızı versin… Daha başka ne diyeyim!

Suçlu şimdi benim öyle değil mi? 17 günde daha arızanın ne olduğunu tespit edemediniz. Arayıp bilgi vermeyen, müşterisini mağdur eden, sizin yüzünüzden mobil hat faturamın 2 hatta 3 katını ödeyen birisi olarak yapmış olduğum haklı sitemde haksız olan benim. Sizin hiç ama hiç bir günahınız yok öyle değil mi?

Twitter destek hattından engelleyin bakalım. Daha ne kadar kafanızı kuma gömeceksiniz merak ediyorum.

En çok kızdığım davranış şekli karşısındakine değer vermeyen ve bir bilgilendirmeyi yapmayandır.

Sonuçta bizde insanız ve bu pandemi sürecinde evde çocuklu olup, internetsiz kalmanın ne olduğunu anlamanız. Üstüne EBA diye birşey var. Derslere doğru düzgün katılım sağlayamıyoruz.

İnanın artık bu durumdan her kim sorumlu ise Rabbim iki yakasını bir araya getirmeyi nasip etmesin…

1 Beğeni

:face_with_symbols_over_mouth::angry::fu::mega::heart_eyes::+1::drooling_face::metal::kissing_heart::poop::joy::sunglasses:
(En az 20 karakter olmalı.)

Diğer konularda haklısınız belki ama bu konuda bu güne kadar haksız bir şekilde engelleme yaptıklarını görmedim.

Evet ayın 14 ünden beri dsl sinyalim yoktu. Bugün YAPA santralinin olduğu yere gittim. Durumu anlattım. Bir de ne öğreneyim. Türk Telekom ekipleri mevcut bakır kabloyu komple sökmüş ve ben bu neden ile yaklaşık 20 gündür internet hizmeti alamıyorum. Adamın dediği sen bir bardak soğuk su iç. YAPA bu saatten sonra bu santralde işlevsiz dedi. İSTASYON-101 santrali Darıca/KOCAELİ

Şimdi bakır kabloda halen internet hizmeti devam eden bir müşteri var iken bu nasıl yapılır?

Bu neden ile mecburen Turk Telekom a geçmek durumunda kalıyorum. İşin ilginç yanı ise uzun zamandır YAPA dan VAE ye geçiş talebinde bulunuyorum. Malum her seferinde boş port yok diye talebim geri çevriliyor. Ama ne hikmetse ben diretince boş port oldu. Abonelik sözleşmesini imzaladım. 24mb modem dahil 2 yıl taahhüt ile 110TL. Şimdi ise kurulum için bekliyorum.

TurkNet böyle sessiz ve vurdumduymaz olduğu sürece daha çok müşteri kaybedecektir.

Umarım sorunsuz bir şekilde internetim gelir.

E-İptal yapılmıştır. Bu saatten sonra dönüş yok…

Bugün aradılar ve arızayı daha çözeceğiz diyorlardı.

Arayan Betül Hanım’a olmayan kablo ile mi deyince nasıl yani dedi. Dedim Türk Telekom bakır kabloları toplamış. Artık YAPA çalışmaz deyince. Hattı iptal etti.

Peki şimdi benim 14ünden bugüne kadar olan parasını peşin yatırdığım ücretin iadesi nasıl olacak?