DSL Işığım Yanmıyor Ne Yapmam Lazım?

Merhaba, bugün 12.00’dan beri internetim yok. TurkNet’den arıza kaydı açtım arıza kaydını TT’ye yönlendirdiler onlarda TT Kaynaklı Arıza Yok demiş. Şimdi süreç ne olacak? Ben 5 saattir internet kullanamıyorum.

Merhaba, Bölgeniz de çalışma olabilir mi? internetiniz gitmeden önce herhangi bir fiziksel veya yazılımsal değişiklik yaptınız mı?

Dün modem değiştirdim ama sorunsuz olarak çalışıyordu internet gittiği sürece kadar hiçbir değişiklik yapmadım. Çalışma var mı yok mu bilmiyorum TT sitesinde planlı kesinti yok.

1 Beğeni

modem ışıkları hangi renk veya hangisi yanmıyor? Önce ki modeminizi bağlayın bağlamadan önce bu modemi resetleyin.

Ben 1,5 yıldır kopma sorunu yaşıyorum. En son modemi kıracakken :rofl: telefon kablosunda sıkıntı olduğunu farkettim.

Türk Telekom ile görüştüm bakım varmış

1 Beğeni

TurkNet 2’dir Türk Telekom’a arıza kaydı açıyor onlar da TT Kaynaklı Arıza Yok yazarak kapatıyor.

Belki de bakım olduğundan dolayıdır. Hiç bir yerde arıza sorgulamasın da bakım olduğunu görmedim. Benim de saha dolabım da hırsızlık olmuştu mahalleliden öğrendim sonra TurkNet temsilcisi mahallenin saha dolabın da hırsızlık olduğunu bildirdi.

İlginç bir durum yani bakım olacaksa yazmaları lazım aslında.

Bakım varsa Yerleşik Operatör tarafından bildirildiği zaman OİM üzerinden bildirelecektir.

E-posta yoluyla biliglendirmeler yapılıyor o güne ait altyapı çalışması veya bakımının. Tabi o bilgiyi de Telekom ekipleri veriyor. (onlara ait altyapıysa)

YAPA’dayım. Çalışma olacaksa TurkNet biliyor olması lazım bence.