Dsl ışığım yanıyor ınternet yok

12.07.2021 tarihinden itibaren internetim yok.
DSL ışığım sürekli sabit yanmakta.
Öncelikle zorla ve ısrarla aramalarım sonucunda 17.07.2021 tarihinde TurkNet saha ekibi evime geldi ve DSL sabit yandığı için sorun Türk Telekom da dedi gerekli islemleri yaptı gitti.
Daha sonra o tarihten bugüne kadar TurkNet ekipleri tarafından aranmadan bilgilendirilmeden geçen günler başladı. Tam 5kez türk telekoma arıza kaydi açtılar. Hepsinde türk telefom hatta sıkıntı yok sorun müşteri kaynaklı diyor.
TurkNet müşteri temsilcileri her gün aynı şeyleri yazıp ekiplerin çalışması devam ediyor diyor. Aranmak istiyorum diyorum aranmiyorum.
Bu arada modemim asus dsl16 , bunun yanında türk telefom modemi olan tplink modemimde internete bağlanmıyor.
Sorunum ıp alamamak , çözüm ise yok. Herkes birbirine atıyor suçu.
Bu arada diğer internet sağlayıcılarina geçiş yapmak istiyorum ama vdsl portumun dolu olduğunu söylüyorlar.
Türk Telekom ekipleri sistemden bakmak dışında gelip santrali kontrol etmiyorlar. TurkNet ekibi bu konu hakkında bir sey yapamıyor ama çözüm de yok şuan çaresiz kaldım.

Hattınız VDSL mi ADSL mi? Bir de modem arayüzünde bulunan WAN sayfasına giriş yapıp ekran görüntüsünü paylaşır mısınız?

Vdsl
Uzak sunucudan yanıt yok yazıyor bir de arayüzde.

PPP Kullanıcı Adı ve Şifrenizi tekrardan kontrol etmenizi öneririm. Destek kaydı açtığınızda hat değerleri iletildi mi?

TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi ve bana gelen smsten kontrol edip giriyorum kullanıcı adı ve şifreyi.

Aynı sorun bendede var ve malesef 8 gündür bir çözüm yok, ne umutlarla geçmiştim oysaki .