Sabahtan beri internetim yok ne yapsam çözülmedi destek kaydı bıraktım , modem değiştirdim kablo değiştirdim çözüm bulamadım. Akşam önemli bir toplantım var sorun benden kaynaklı ise nasıl çözebilirim.
TurkNet Online İşlem Merkezi
Teknik & destek
Yardım merkezi
Arıza
Arıza sorgula
Adımlarını takip ederek
“OTOMATİK ARIZA TESBİT”
size ne yanıt verecek bakar mısınız
1 Beğeni
modem kurulumundan kaynaklı olduğu yazıyor 2 defa yaptım yine düzelmedi.
Eğer faturalar ile ilgili bir sorun yok ise DSL kullanıcı adınızı ve şifrenizi tekrar kontrol ediniz. *****adsl@TurkNet veya ****data@TurkNet kalıbında olmalı.
Bende öyle yaptım zaten biliyorum
Çözümü bilen yok mu?
ödenmemiş faturanız yoksa ve dsl ışığı yanıyor ise kurulumda hata yapmış olabilirsiniz. Eğer kurulum da sorun yok diyorsanız farklı bir modem ile deneyin.