Dsl ışığım gitti

Dün sabah civarı Modemde Dsl Sinyalim ve telefonda çevir sesim gitti. Splitter çıkarıp denememe rağmen çare olmadı arıza kaydı bıraktım. Bugün telekom ekipleri sorunu çözdüğü TurkNet 'e bildirmiş. TurkNet 'te bana modeme kullanıcı adı ve şifrenizi yeniden kurulum yapın tamamdır demiş ama. Bende halen çevir sesi ve Dsl sinyalim yokki arızam devam ediyor. Nasıl çözüme ulaşıcaz?

Telekom ekipleri devre değişikliği vs yapmış olabilir mi? Bina girişinde bulunan ankastreyi bir kontrol edin. Eğer dediğim gibi devre değişikliği gibi bir durum ise nadir de olsa yeni bir uç bırakabiliyorlar. Eğer yoksa destek kaydınıza sorunun devam ettiği bilgisini not olarak girin.

Direk siyah kalın tlf kablosu ile geliyor tek bana ait bina başkada bir şey yoktu farkettiğim. Sorunun devam ettiğini bildirdim. Ama teknik bilgilerde sinyal olmamasına rağmen neden böyle gözüküyor o kafamı karıştırdı. Sorun Telekomdan çıkıcak eminim.

Hattın en son aldığı değerde takılı kalmış olabilir. O siyah telefon kablosunun bağlı olduğu uçları kontrol etmenizi öneririm.

Pazartesiye kontrol edip sonucu yazarım tabi TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi den gelecek mesajıda merak etmiyor değilim… Tşk ederim GxL

1 Beğeni

Telekom iş emrini sorgulattığımda atıza teyit aşamasında yazıyor bu nedemek?

Telekom muhtemelen çözdük diye yada bizle alakası yok diye TurkNet’e bildirim yapmış ve arıza kaydını kapatıp kapatmamak için TurkNet’ten olumlu olumsuz teyit - cevap bekliyor demek.

Telekom arıza kaydımı otomatik kapattı. Ama sorunum çözülmedi. Telekomun TurkNet arızalarına bakan personele ulaştım sorunum çözülmedi arızam devam ediyor dedim. TurkNet tekrar arıza kaydı açsın gelip bakalım dedi. TurkNet 'e yazdım ama 48 saati geçmesine rağmen cevap veren yok. Burdan müdahale edebilecek biri var mı? Hızlandırma bakımından. @ModeratriX ayrıca kontrol ettim yeni kablo veya devre değişikliği yok.

1 Beğeni

Bazen diyoruz ya hatalar müşteri kaynaklı ama değil bazen de müşteri temsilcisinden kaynaklı detaylı bir şekilde anlattım dış gelen hatta Çevir sesi yok dedim. Bana modem kurulumu yap düzelir diyor. Ben bunu bu adama anlatmak için günlerce uğraştım yine anlatamadım. Türktelekoma arıza kaydı açsa işlemi hemen çözdürecem personele ama… Gel bunu TurkNet temsilcisine anlat. Neyse Saha ekiplerini yönlerdi bana görselde arızanın telekom tarafında olmasına rağmen. 2 günde gelicek interneti 6 gündür halen gelmedi. Sonra diyorlar TurkNet nie müşteri kaybediyor.

DSL ışığı yanmıyor şeklinde kayıt açtınız mı?

Öyle açtım ama şu an internet ışığım yanmıyora çevirdiler. Açık olan destek kaydı olduğundan değişiklikte yapamıyorum. Ekipler gelicek bugün gelsinler müşteri temsilcisi arkadaşın egosu tatmin olsun rahatlasın elbet sözüme gelicek bekliyorum.

Saha ekibi geldi baktı. Abi bunda DSL sinyali yok. Evet yok. Ben tekrar bildirecem telekoma arıza kaydı açılacak vss. Ee biz anlattık yok dedik. Boşa zaman israfı ve mağduriyet başka bir şey yok işin yoksa bekle.

1 Beğeni

İnternetim geldi. Telekom kutuları değiştirmiş bana gelen hattın uçlarını porta takmadan gitmiş. Ben bu arıza için 17 gündür bekledim. Şu telekom işini sağlam yaptığını günleri görürsek tüm sorunlarımız halolur. Konu kilit.

1 Beğeni

Hizmet alamadığınız günler için fatura adımından kayıt açmayı unutmayın. Sorunun çözümüne sevindim. İyi günlerde kullanın inşallah.

2 Beğeni