29 Aralık 2020 gününden beri hattım OFFLINE durumda. Her türlü kabloyu ve modemi denedim. Turk Telekom ekipleriyle vedahi İl Müdürüyle bile görüştüm. Hiç bir şekilde sorunun benimle alakası olmadığına kanaat getirdim. 11 gündür internetim yok hattımı online duruma getiren kimse yok. Donanımhaber ve Twitter üzerinden desktek ekipleriyle de görüştüm ama bir çözüm bulamıyor kimse
Hat değerlerinize bakabilirmiyim. Gruplar da Türktelekom e-mailleri vardı bir bakın. Bir de oraya müracaat edin.
Eğer ipv6 test kullanıcı isen ıpv4 e aktif edip denemeni tavsiye ederim 1 haftadır aynı sorun bende de vardı bugün şans eseri ıpv4 e modemi geçirince internet ışığım yanmaya başladı
Değerleri ekledim, Telekom Kayseri İl müdürü ile bile görüştüm zaten. Arıza ekipleriyle de görüştüm, henüz kimse çözemedi maalesef
.
ipv4 kurulumu yaptım modemime sorun yaşamadan öncesinde de kurulumum bu şekildeydi bir gün eve geldim ve ne dsl ne internet ışığı yanıyordu pat diye kesildi. 3-4 gün öncesinde binama başka bir komşu internet bağlattığı için portları ankastreleri kontrol edin diyorum ama kimse yanaşmıyor maalesef
Zayıflama mevcut ve dediğiniz gibi iç tesisatı kontrol ettirin özellikle yeni bir kullanıcı gelmiş bu tür olaylar da portları karıştırabiliyorlar.
Zaten eve gelen ekibi bi yakalasam çözmeden yollamıcam ama dediğim gibi görüştüğüm kişiler ya başka bölgedeler veya masa başı görev yapan yüksek kademe kişiler oldu. Evimin önüne ne hikmetse kimse gelmeden kontrol sağlıyorlar akıl sır erdiremedim
Bence ankastreden değildir. Gelen ekip sizin kabloyu cıkarması söz konusu olacağını sanmıyorum tabi acemi değillerse
Modemi resetleyip tekrar kurulum yaptınızmı?
Bende 1 haftadır aynı sorunları yaşıyorum teknik ekip altyapıda sorun yok kabloları kontrol edin vs. Diyip geçiştiriyor ilgilenmiyor.
Bir modemi reset atıp tekrar kurulum yapın öyle deneyelim sırası ile giderseniz nerde sorun olduğunu bulabilirsiniz
Yaptım tekrardan id ve şifre gönderdiler farklı iki farklı modem denedim hiç birinde DSL ışığı yanmadı maalesef her türlü kurulum rehberi ve videosuna baktım teknik bilgiler kısmında hat buluşuyor fiziksel durum açık vs yazıyor ama durum OFFLINE gözüküyor
Offline olması modemin kapalı olduğunu yada internetin ulaşmadığını gösteriyor.
Acaba nerde
Ankastrede kablolarınıza etiket yaptırmışlarsa bir kontrol edin orda bir oynama kopma veya yıpranma varmı diye. Eğer orda da yoksa ya altyapıdan yada daire içindeki kablodan
O zaman sıra da saha dolabından olabilir ekipler geliyor diyorsunuz belkide ankastre yerine saha dolabına geliyordur ?
Ttnet sizin ankastreye kadar gelen kabloya sinyal göndererek kontrol eder yani kapınıza kadar gelip tek tek kabloya bakmaz
Tworanın dediği gibi sahadan çünkü telekomda görüştüğüm müdür dökümleri çıkardı altyapıda vs sorun yok TurkNet müşterisinin evine giremeyiz bizden çıktı artık iş dedi. İşin garip tarafı iki tane iç kapı numarası 2 gözüküyor sistemden bakınca Telekoma göre birisi benim diğeri superonline ve ben eskiden superınline kullanıyordum. Etiketleme olarak da bi kağıt yoktu az önce kendim bir not bıraktım irtibat numaramı yazıp geldiklerinde aramaları için
Ayrıca arıza kaydınız var ise buradan da kontrol edebilirsiniz. https://kurumsalohm.turktelekom.com.tr/guest.jsp?page=guestArizaSorgula