Dsl Işığı Yanmıyor, İnternete bağlanamıyorum

Dünden beridir DSL ışığı yanmıyor. Bu durum sık sık olmaya başladı gerçekten. Sağlıklı bir internet kullanamayacak mıyız. Gerçekten 5 yıllık TurkNet müşterisi olarak pişmanlk yaşıyorum.

Sorunun TurkNet bazlı olduğuna nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz? Öncelikle muhtemelen altyapı sağlayıcınız Turk Telekom olduğundan, lütfen şu sayfaya giriş yapıp ardından bulunduğunuz il/ilçede bakım çalışması olup olmadığını kontrol edin. Daha sonrasında, eğer planlı bir bakım çalışması gözükmüyor ise öncelikle buraya hat değerlerinizi de ekleyin ki, daha sağlıklı bir yorum yapabilelim.

Evet sorun TurkNet kaynaklı da olabilir ancak altyapı sağlayıcısı TT olduğundan genellikle sorun ya saha dolabı ya da iç tesisat bazlı oluyor, fatura da TT üzerinden hizmet alan TurkNet’e çıkıyor.

Merhaba, buradan DSL Yanmıyor kısmından destek kaydı açın, durumu izah edin.
Hattınız da bu sorun ile karşılaşmadan her hangi bir değişiklik yaptınız mı? Ankastre kablo ve bağlantılarınızı kontrol ettirin.

Benim muhatabım TTNET değil, benim servis sağlayıcım TurkNet, bana fatura kesen ve faturamı ödediğim kurum TurkNet. Altyapıyı kimin sağladı beni ilgilendirmez. Altyapı ile gerekli görüşmeleri sağlayacak olan Türknettir ben değil. Dolayısıyla internet bağlantımda sorun olduğunda ilk başvuruyu TurkNet’e yaparım. Yani kısacası benim internetimde arıza olduğunda bunu çözecek olan da, bu durumdan sorumlu olan da açık bir şekilde Türknettir.

Destek kaydı oluşturdum ancak altyapı değişikliği yapılıyor şeklinde yanıt geldi ve salı gününe kadar beklemem söylendi. Salı gününe kadar bekleyeceğim, giderilmezse operatör değişikliği için başvuru yapacağım.

Ben 10 gündür bekliyorum. İstanbul / fatih bölgesindeyim. Genel arıza diyip duruyorlar. Yarına süre verdiler bana da. Ben de operatör değiştirmeyi düşünüyorum. Ama operatör değiştirsek de tt ekiplerinin gelip o kabloya bakmaları lazım. Belki yeni operatör daha ısrarcı olabilir. Ama tt keyfine göre geliyor.