7 gündür modemin dsl ışıgı yanıyor ama internet yanmıyor gelen ekip hep ip onayı söyliyor çözümü nedir
Modeminizi resetleyip tekrardan kurulum yapmayı dener misiniz
Defalarca denedim 4 modem denedim olmadı modemi komşuya götürdüm denedik orda oldu
Tekrar kurulum yapmayı denermisiniz PPPoE bilgilerinizi doğru girdiğinizden emin olunuz. Aynı sorunu ağustosta 15 gün yaşadım. En son farklı bir firmaya geçiş yaptım.
Defalarca denedim ama olmadı porta olduğunu düşünüyorum
Bu sorunu yaşayanlar adres güncellemesi, yada güvenli internet profil değişimi yapan oldumu? Bende bu sorunu yaşıyorum. TurkNet port tanımlama işlemi yapması lazım ama anlatamadım. Sorun TurkNet 'te PPPoE tanımlaması yapılamadığından internete erişim yok. DSL sabit sorunsuz buluşluyor. Ama internet ışığı yanmıyor.
Dsl biraz sönük ama sorun yok. ışıktan kaynaklı.
Selamlar @geka21, forum profilinize tanımlı müşteri numarasına ait hizmet iptal edilmiş görünüyor. Probleminiz devam ediyor ise güncel müşteri numaranızı benimle paylaşmanızı rica ediyorum.
Yine başka yere bağlamışlar. Bende internet yok. Cimer şikayeti sonrası turktelekom ekibi şimdi uğraşıyor. Arayan adama neden bölgesel arıza uyarısını kaldırmıyorsunuz diye sordum. Adama arıza gelmesin diye demezmi. Tam çıldırmalık. İnşaallah şu sorun çözülür bekliyorum hala.
Sorun çözüldü portu değiştirdiler oldu türktelekom alt yapısı olduğu için uğraşmıyorlar boşuna firma değiştirdim pişmanım değiştirdiğime
bende de aynı sorun devam etmekte portu olayı tam olarak anlatabilir misin
Türk Telekomun santrallinde telefon hattı gelen beyaz kutu binanın girişinde verya onun büyük olanı ana hat dağıtım yeri
Port tanımlamısı yapılması yeterli. Benim başka ilde turktelekomda çalışan arkadaş online olarak halletti. Pppoe adı port ile eşleşme sağlamayınca bu sorun oluyor büyük ihtimal. Fakat sorunun kaynağını keşfedemediler. Online işlemlerde Teknik bilgilerde “Bağlantımı Yenile” seçeneğide çalışmıyor.