DSL ışığı gitti ve Destek yok

Benim taşındığım günden beri internetim gitti ve aramadığım ulaşmak istemediğim yer kalmadı. Hiç bir şekilde destek olmuyorsunuz ya. Pandemi döneminde işim var diye seviniyorken işimi kaybetmedim diye şükrediyorken şimdi TurkNet yüzünden işimden olacağım ve olmak üzereyim (ciddi anlamda elimde kanıtlarım var) iş yerime bu sorunu izah edemiyorum. He yok internetinizi biz bir ay daha sağlayamayacağız derseniz lütfen siz gelin şirketimle konusun. biz beceriksiziz başaramadık interneti bağlayamadık ilgilenmedik kişiyi dolandırdık diyinde anlasınlar bari böyle olmayacak. Sonrasında ise kullanmadıgım internetin faturasını kesmeye çalışıyorsunuz birde utanmadan. yazık günah ya bizde parayı yoldan toplamıyoruz ki. çalışıyoruz ama işte dediğim gibi işimide kaybetmek üzereyim. YALVARIRIM artık yardım edin. MAğdur olmasan heryerden size ulaşmaya calısmam. müsteri hizmetlerinizde bu arada cok ama cok saygısız. arıyolar soru sordugumuyda sınırlenip yüzümüze kapatıyorlar. Saygısız insanlar. Yardım edin artikkk!!!

1 Beğeni

Ya kardeşim durum bu kadar ciddiyken neden TurkNet ile uğraşıyorsun. TurkNet vakit ve sabır işi. Yoksa bulaşmayacaksın. İşini kaybetme rsikin varsa geç tt en alt pakete. En azından sıkıntılı süreci geçir. Sonra iptal edersin. Cayma da çok ödemezsin. İlk ay yararlandırğın inidirm tutarını ödersin. TurkNet’e buradan yazdın diye şipşak düzelecek hali yok yani. Krizi iyi yönetmeni tavsiye ederim. Durumun üzücü. Allah kolaylık versin.

evet öyle ama şuan bunu halletmem lazım bugun gelecekler birazdan gelecekler diye bir gün daha bekliyim bir gün daha bekliyim diye 10 gün oldu.
Zaten başvurumu yaptım burdan kesinlikle ayrılacagım yeter. Dolandırıcı bunlar ya.

Müşteri yada abone numarası verebilir misiniz?

1645032 Müşteri Numaramdır.

2 Beğeni

Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Siz sorun yaşadığınız andan itibaren bize hızlıca destek kaydı açmışsınız ve arkadaşlarım işlemlerinizi yerel operatör tarafı ile gerçekleştirmeye başlamışlar. Bu süre içerisinde her gün size bilgi verip destek olmaya çalışmışlar.

Tüm işlemleriniz tamamlandığında “Altyapı sağlayıcısı olan Türk Telekom ekiplerine bırakılan arıza kaydında bakır kabloda hasar tespit edildiğine dair dönüş yapılmış olduğunu görüntülemiş arkadaşlarım.”

Bölgenizde şu an yaşanılan bir genel kablo arızası mevcut… Ne yazık ki bu arızalara biz değil yerel operatör tarafı müdahale ediyor. Sizin beklemekten başka bir çareniz üzülerek belirtiyorum ki yok :frowning:

Konuyu biz takip edeceğiz. Süreç içerisinde bir gelişme oldukça size yine destek kaydınız üzerinden bilgi vereceğiz.

3 Beğeni

Öncelikle dönüş yaptığınız için teşekkür ederim, fakat komşularım peki bu arızadan neden etkilenmediler? ve Bu sorunun giderilmesi daha ne kadar sürecek? bir de gerçekten kullanmadığım internet için benden fatura kesmeyeceksiniz umarım!!! yani hadi bekledik bekledikte ödeme yapmam mümkün değil bu şartlar altında. Bu sorun Altyapı kaynaklı ise ve TurkNet bu sorunun daha hızlı bir şekilde giderilmesini sağlayamıyorsa inanın beni bu hiç ilgilendirmez ben cebimi düşünürüm şu aşamada.
Bana sadece beklemem gerektiğini söylediler evet ama ne kadar beklemem gerekiyor? ne kadar sürecek bu konu hakkında neden bana kimse bilgi vermiyor?

Arıza giderildikten sonra fatura adımından destek kaydı açın kullanmadığınız günlerin iadesi için talep oluşturun.

1 Beğeni

Peki o surec ne kadar surecek??? Yine 2 ayimi alir heralde dimi? Bunu neden otomatik siz yapmuyorsunuz? Neden her seferinde sacma sapan destek kayitlari acmak zorundayim ve saygisiz call centerde calisanlariniz donusleriyle, ki sorulara bile cevap vermeden yuzumuze kapatiyolar, ugrasmak zorunda kaliyoruz?

Bunu bilemiyorum, telekom saha ekiplerinin performansına bağlı.

Destek kaydı açmaz iseniz sizin sorun yaşadığınızı nereden bilecekler? Veya sorunun çözüldüğünü?

TurkNet in call center yani çağrı merkezi üzerinden destek hizmeti yok. Tüm talepleri online işlem merkezi üzerinden iletebilirsiniz.

Aradığınız numara abonelik işlemleri için ilgili birim olduğu için teknik konularda size yardımcı olamazlar.

Destek kaydımın daha doğrusu sorunum otomatik tespit edilip şu şu müşterimizin bizden kaynaklanan bir sorundan dolayı mağdur etmişiz deyip o kaydı otomatikman sizin oluşturup hatta beni arayıp kusurumuza bakmayın bizden kaynaklanan bir sebepten dolayı mağdur olmuşsunuz bunun geri iadesini size hesap bilgileriniz doğrultusunda yapmak istiyoruz demeniz gerekir.
Orası yardımcı olamaz burası yardımcı olamaz peki bize kim yardımcı olacak. Siz neden işlemleri hızlandırmıyorsunuz??? neden Müşterilerinizi mağdur edip birde ordan o numara yardımcı olamaz bu numara yardımcı olamaz diye yazıyorsunuz??? bana yardımcı olabilecek bir kişinin numarasını verin bende ariyim. bu işi siz çözemeyeceksiniz anladığım kadarıyla…!!!

Burası forum sayfası çözüm merkezi değil. Daha önce de belirttim tüm işlemlerinizi taleplerinizi online işlem merkezi üzerinden iletebilirsiniz. TurkNet 400 binden fazla abonesini böyle takip edemez.