DSL ışığı aniden gitti

Selamlar,

Öncelikle evde kullandığımız aboneliğimiz babamın üzerineydi. Babamın vefatı sonrasında hattı üzerime almak için bir muhatap bulamadığımdan ve fatura ödemelerine devam ettiğimden interneti bu şekilde kullanmaya devam ettim.

06.02.2023 tarihinde öğlen 15:00 civarlarında kullanmakta olduğum internetimde kesinti yaşadım. Her zaman yaşanan anlık kesintilerdendir diyip önemsemedim bir işim için dışarıya çıktım, geldiğimde internetimin hala olmadığını ve modemde DSL ışığımın tamamen sönük olduğunu farkettim. Müşteri hizmetleri numarası üzerinden kayıt oluşturdum ancak kayıtlı olan telefon numarasına dönüş yapılacaktır bilgisini duyduğumda ( kayıtlı olan numara vefat eden babamın numarası ve kullanılmıyor) devir işlemleri için twitterdan yazdım. Twitterdan detaylı şekilde bilgi verildi ve hattı üzerime devir aldım.

Tüm bunlardan sonra Online işlemler menüsüne girdiğimde KPS den doğrulanamayan TCKN başlığında bir uyarı ile karşılaştım ve tckn güncellenmediği takdirde 26.03.2023 tarihinde hattımın kısıtlanacağı bilgisini gördüm. Binamızdaki tüm daireler sorunsuz bir şekilde internet kullanımına devam ederken benim kesintimin nedenini hala bilmiyorum. Açtığım kayıt Türk telekoma iletildi şeklinde bekliyor ancak 3 gündür bir çözüme ulaşabilmiş değiliz. Home office çalışan olarak süreç uzayacaksa bilgi verilmesini istiyorum çünkü farklı bir İSS başvurusu yapsaydım şuana kadar internetim bağlanırdı. Sorun ankastrede mi gelen hatta mı kabloda mı ? ya da değişen tckn nedeni ile uyuşmazlık mı var en azından bu konuda aydınlatılmak istiyorum.

Teşekkürler

Türk telekomu aradığımda TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden bana iletilen Turk telekom arıza iş emri numarasının kontrolü sonucunda bir talebe ulaşılamıyor. TurkNet konuyu TürkTelekom ekiplerine ilettik diyip iletmiyor mu ben neden kimseden cevap alamıyorum ? TurkNet’in marka değerine yakışmayan bir sürecin içine girdim ve bu benim iş hayatımı olumsuz etkiliyor acilen dönüş bekliyorum

Selamlar @Ersaglamm, öncelikle başınız sağ olsun. Devir işlemi sonrasında kimlik numaranızla alakalı bir problem yaşanmış olabilir. Sistem üzerinden kontrol ettiğimde şu anda bu sorunun ortadan kalktığını görüyorum. Yerel sağlayıcı altyapısı üzerinden hizmet almanız nedeniyle altyapı kaynaklı arızalara yerel sağlayıcı saha ekipleri müdahale edebiliyor. Biz sürecinizin öncelikli şekilde ele alınması adına ilgili ekiplere düzenli olarak bildirimde bulunuyoruz. Tekrardan sürecinizin önceliğini ilgili birimlere iletiyorum.

Tekrardan selamlar,

Gün içerisinde gelip bağlantımı sağladılar ancak kesintiden önce 60-70 Mgbit aldığım hizmetim şuan 1 Mgbit altında geliyor bununla alakalı yapmam gereken birşey var mı?

Önceki hat değerlerinizle yeni hat değerleriniz atabilir misiniz.

Selamlar nereden nasıl görüntüleyebilirim destek olursanız hemen paylaşabilirim

Hangi modemi kullanıyorsunuz.

Keneetic Extra DSL kullanıyorum

@CKLasT

Şuan aldığın hız 60 MB speed teste kaç çıkıyor.