Dsl gitti

9 gün önce bir anda dsl ışığı gitti. Gidiş o gidiş hemen talep oluşturdum. Normalde öyle bir sorunda TurkNet ekibi yönlendirir, evin dışında ki kutuyu kontrol eder duruma göre bilgi verirdi. En azından önceki aboneliğimde durum buydu. 9 gündür hattım yok. Bot mesajlarla cevap veriliyor. Ne bir sebeb ne gelen giden. “Türk telekoma ilettik bilgi bekliyoruz…”. Koskoca 9 günde bir sebep söylenmez mi dostlar? İşimi İnternet üzerinden yürüten biriyim. Perişan oldum, tel faturam patladı. Hani gerçekten sorun şu deseler şu vakit hal olacak beklersin. Sorunu dahi tespit edememeleri, bilgi vermemeleri insanı yıpratıyor.

Destek kaydınızın içinde Telekoma iletilen iş emri var ise oradan takibini yapabilirsiniz. Telekom arıza sorgulama sayfasına iş emri numarasını yazarak yapabilirsiniz.

Hayır iş emri yok. 9 gündür sadece iletildi deniyor. Konuşmalardada böyle bir şey yok.

Detay da destek personelinin yazdığı son mesajın ekran görüntüsünü paylaşır mısınız?

Şu mesajın aynısını 3 kere falan attı vedat adındaki çalışan. Kopyala yapıştır yapıyor sanki.

1 Beğeni

Foruma yeni üyeyim. Sizin teknik sorunlarda katkı payınızı bilemiyorum. Ama yardımcı olursanız vallahi çok mutlu edersiniz. Çaresizlikten ararken forumu buldum. :frowning:

9 Gündür bizdede internet yok. Türk Telekom ekipleri bu aralar birşey yapayim derken milletin ve benim saha dolabını bozmaya başladı anlaşılan.

Hangi ildesiniz siz?

Aydın’ın Didim ilçesindeyiz.

Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuuz bilmenizi isterim. Hızlıca bir kontrol edelim. Sorunun nedenini bulup aksiyon almaya çalışalım. Mesajınızı da aldım. Attığınız mesajınıza destek kaydınızın numarasını ekleyebilir misiniz? Hizmetinizi detaylı olarak kontrol ettirerek size bu süreçte yardımcı olmaya çalışacağım.

1 Beğeni

İlettim, bekliyorum dönüşünüzü.