DSL bağlantı sorunu hakkında

Merhaba,
22.10.2020 tarihinde dsl ışığımın sürekli düştüğü gerekçesiyle destek kaydı açtım. 27.10.2020 tarihine kadar hazır cevap verildi. Ve herhangi teknik ekip gelmedi. Bugün tesadüfen sorunun kaynağını buldum. Üst komşum için yeni internet bağlantısı yapılmak üzere telekom ekipleri gelmiş ve benim daireme gelen kabloyu ankastredeki soketlerden çıkarmış üstüne üst komşumun ismini yazmış :face_with_symbols_over_mouth:. Bu sebeple 6 gündür internetim yok ve TurkNet tarafından bilgi de verilmiyor. Bugün (27.10.2020) Türk Telekom müdürlüğüne gittim durumu anlattım bana müşterileri olmadığım için yardımcı olamayacaklarını, hizmet aldığım firmaya başvurmam gerektiğini söylediler. Ne dediysem ikna edemedim. Şuan çok basit birşey için 6 gündür internetim yok ve işin kötüsü yardımcı olmaya çalışan TurkNet görevlisi de yok.

Sorunu buraya yazdığınız gibi detaylı bir şekilde kaydınızda anlatın. İlgilenilecektir.

3 Beğeni

Yazdım, otomatik cevaplar alıyorum

6 gündürde benzer bi sorun bende var Karşı komşuma net çekildi benim netim gitti hep hazır cevap ben değiştiriyorum sağlayıcımı sayenizde

2 Beğeni

@Selcukssn Bey her yolu denedim. Kayıt açtım 22.10.2020den beri internetim yok bekliyorum. Bugün dayanamadım Türk Telekoma gittim yardımcı olmadılar. Türk net şikayet hattını aradım, destek kaydı sonucunu bekleyin diyor. Kimse de gelip ankastredeki kabloyu bağlamıyor. Hangi porta bağlanacağını bilsem ben bağlatacağım

Kablon ve kendi regletin belli değilmi maket bıçağının arkasıyla ittir içinr oturur o

@OsmanAga Hocam 3 haneyiz reglette 10 hanelik yer var. Hepsini tek tek denedim modemi ankastreye indirip direkt bağladım hiçbirinde sinyal tutmuyor. Ben anlamadım nasıl saçma bir durumla karşı karşıyayım

Benimde sorun aynı işte altyapıyla alakalı o zaman yada ttnet bilerek yapıyo başka sçıklaması olamaz bence

Altyapım bu problem olmadan önce 55 mbpsye kadar destekliyordu ama ben 35lik paketteydim.

Sonuç alamadık hala. Lütfen artık çözüm üretilsin