DLS ve internet ışığı yanmıyor

internetim yok ve destek kaydı oluşturduğum halde 10 gündür bekliyorum başka bir şey mi yapmam lazım anlamıyorum lütfen yardım edin

Destek numarası 57609383

Selamlar @merencan, kaydınızı inceledim. Yerel sağlayıcı saha ekipleri müdahale etmesine rağmen problemin devam ettiği gözlendi. Yeni bir iş emri ile saha ekiplerine bilgi verildi. Kaydınızın önceliğini ekiplere ilettim. En kısa sürede kaydınız çözüme ulaşacak :handshake:

buraya yazdıktan sonra hemen aradılar ve 36 saat içinde yapıcaklarını söylediler ve harbiden yaptılar gerçekten çok teşekkür ederim.
Heykelini yapsak beton yetmez <3

1 Beğeni

Merhabalar aynı sıkıntı bende’de var vdsl den gigafibere geçiş sağladım eve ekip gelip fiber kablo ve modem bağlantısını yapıp gittiler fakat dsl ışığı kırmızı yanıyor destek oluşturup yazdığımda bakırdan tamamen fibere geçiş sağlamakta olduğu için işlemlerin sürebileciği yanıtını alıp duruyorum ve her gün aynı mesaj atılıp duruluyor işlemler devam ediyor bittiğinde haber verilecek diye problem başlangıç tarihi 11 kasım ve 19 kasım oldu sorun devam etmekte bu konu ile ilgilenirseniz memnun olurum…

DESTEK KAYDI:57845540

Merhabalar,

Devreniz güncellenince hizmet alabileceksiniz, biz arka planda ekiplerle iletişim halindeyiz, herhangi bir gelişme olursa buradan haber vereceğim size.

1 Beğeni