Birkaç gündür TurkNet’e başvurmaya çalışıyorum fakat sürekli “Diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. Mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.” hatasını alıyorum.
Adresimdeki eski İnternet servis sağlayıcısı ile görüştüğüm zaman talebin tamamlandığını söylüyorlar. TurkNet’i defalarca aradım fakat kimse bu konuda bilgi sahibi değil gibi duruyor. Yeni abonelik başlatmak için ne yapmam lazım tam olarak?
Merhaba, eski internet servis sağlayıcısında aboneliğin sonlanmış olabilir ancak henüz devreni iptal etmemiş olabilirler. Sonuç olarak devre iptali için de iş emri iletiliyor. Santral bunu henüz tamamlamamış olabilir.
Normal şartlarda 7 iş günü içerisinde tamamlanması gerekir. Eski sağlayıcınla görüşüp iş emrinin kapatılması için bilgi verebilirsin veya devre numaranı biliyorsan bölgendeki santrale gidip durumu öğrenebilirsin.