Destek kaydına 5 gündür cevap alamadım 📢

Merhaba, 22 Eylül tarihinden beri destek kaydıma cevap bekliyorum. Gerek buradan @EFG ‘ye artık cevap beklediğimi belirtmem gerek başka forumda ki destekte ki arkadaşa belirttiğim halde tam olarak 5 gündür hiçbir cevap yok! Abone olurken Müşteri Hizmetleri anında telefonları açar yardımcıdır abone olduktan sonra ise nedense Müşteri Hizmetleri ortadan kaybolur. Artık bir cevap bekliyorum.

Destek kaydım: 36586677

1 Beğeni

Sorun nedir? Eğer buradan yazarsanız yardımcı olmak isterim.

Konu da açmıştım zaten konumu okuyabilirsiniz. Sadece Netflix ve Twitch açılmıyor!

Evet hocam? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Galiba TurkNet çalışanısınız cevap vermeme özelliğini güzel kapmışsınız.

Kusura bakmayın, fark etmemişim. Başka cihazda sorun var mı?

Bir de başka tarayıcıda ya da gizli sekmede deneme şansınız var mı?

Sadece mobil cihazlarda böyle bir sorun var PC’de açılıyor. Hocam mobil cihazlarda Netflix tarayıcı üzerinden kullanılmıyor bilginiz olması lazım. Ayrıca WhatsApp uygulamasında da seslive görüntülü konuşamıyorum o da kısıtlayan internet kullanıyorsunuz hatası veriyor. SEBEbi ne sizce?

1 Beğeni

Başka modemle deneme şansınız var mı?

Bir de modemde çocuk modu vs. varsa kapatıp öyle deneyebilirsiniz.

Mobil cihazın ağ bağlantılarını sıfırlayıp deneyin

1 Beğeni

Modemde sorun yok hocam baktırdım ayrıca başka wifilerde veya mobil ağda kullanırken sorun olmuyor. Modemde sorun olsaydı PC de açmazdı yanlış mıyım?

Sinirlendiğim nokta 7 gündür başka bir forumda ki destek de çalışan arkadaş ilgili kişilere iletiyor, arıza telefon numaranızı arıyorum onlarda ilgili kişilere iletiyor 1 tane cevap yok. Böyle bir kurumsallık olamaz.

Bilgisayarda sorun olmadığına göre sizden kaynaklı bir sorun gibi gözüküyor. Ondan dolayı başka modemde deneyip deneyemeyeceğinizi sormuştum.

Hocam sadece benim cihazda olmuyor değil ki tüm telefonlarda oluyor evde ki. Hangi birini sıfırlayayım?

Çocuk modunu deneyeceğim ama o açık olsa PC de de açmazdı değil mi Selçuk Bey? Siz çalışansınız galiba illa bir Network kısmında çalışan ekipten vardır ona benim destek no’yu iletseniz olmazmı çok sevinirim hocam.

Eve gelen misafirler de aynı sorunu yaşıyor mu peki bunu denediniz mi? Yani sizin cihazdan kaynaklı değilse modemin wifi ayarları ile ilgili olabilir

1 Beğeni

Diğer cihazlar da açmama sebebi de mi benden kaynaklı Selçuk Bey?

Denemez olur muyum hocam toplamda farklı farklı 3 cihazda denedim aynı sorun.

Eğer dediğiniz gibi sadece kablosuz cihazlarda sorun varsa bilgisayarda bir sorun gözükmüyorsa TurkNet kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Wifi ayarlarıyla ilgili bir şey yaptınız mı hiç?

Aboneliğim 02.09 tarihinde başladı (3 hafta oldu) ilk günden beri sorun var. Herhangi bir ağ ayarlarıyla oynama gibi bir durum olmadı sorun TurkNet kaynaklı olmasa bile kesinlikle Türk Telekom kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Çözüm yolu bulunamayabilir ama görüpte 7 gündür cevap vermeyip müşterini mağdur etmek hiçbir kurumsal firmada göremezsiniz. Sayın abonemiz şeklinde başlayıp en azından bana bir dönüş yapsalar ben müşteri haklarımı kullanıp Türk Telekom’a arıza kaydında bulunulmasını isteyeceğim belki, belki port değişikliği isteyeceğim ama rica da bulunacağim karşıda muhattap yok.

Şuraya da yazayım hocam:
Sorun benim cihazdan olsa diğer cihazlarda açmama gibi bir durum olmazdı. Sorun modem kaynaklı olsa Pc de açmazdı kaldı ki sadece bir kaç siteye-uygulamaya girmeme de yapmazdı. Özellikle modeme baktırdım sorun yok. Sizin forumda da benim gibi bir kaç uygulamaya giremeyen var demek ki bu sizden veya sağlayıcı olan Türk Telekom kaynaklı.