Merhaba, 22 Eylül tarihinden beri destek kaydıma cevap bekliyorum. Gerek buradan @EFG ‘ye artık cevap beklediğimi belirtmem gerek başka forumda ki destekte ki arkadaşa belirttiğim halde tam olarak 5 gündür hiçbir cevap yok! Abone olurken Müşteri Hizmetleri anında telefonları açar yardımcıdır abone olduktan sonra ise nedense Müşteri Hizmetleri ortadan kaybolur. Artık bir cevap bekliyorum.
Sadece mobil cihazlarda böyle bir sorun var PC’de açılıyor. Hocam mobil cihazlarda Netflix tarayıcı üzerinden kullanılmıyor bilginiz olması lazım. Ayrıca WhatsApp uygulamasında da seslive görüntülü konuşamıyorum o da kısıtlayan internet kullanıyorsunuz hatası veriyor. SEBEbi ne sizce?
Modemde sorun yok hocam baktırdım ayrıca başka wifilerde veya mobil ağda kullanırken sorun olmuyor. Modemde sorun olsaydı PC de açmazdı yanlış mıyım?
Sinirlendiğim nokta 7 gündür başka bir forumda ki destek de çalışan arkadaş ilgili kişilere iletiyor, arıza telefon numaranızı arıyorum onlarda ilgili kişilere iletiyor 1 tane cevap yok. Böyle bir kurumsallık olamaz.
Çocuk modunu deneyeceğim ama o açık olsa PC de de açmazdı değil mi Selçuk Bey? Siz çalışansınız galiba illa bir Network kısmında çalışan ekipten vardır ona benim destek no’yu iletseniz olmazmı çok sevinirim hocam.
Eğer dediğiniz gibi sadece kablosuz cihazlarda sorun varsa bilgisayarda bir sorun gözükmüyorsa TurkNet kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Wifi ayarlarıyla ilgili bir şey yaptınız mı hiç?
Aboneliğim 02.09 tarihinde başladı (3 hafta oldu) ilk günden beri sorun var. Herhangi bir ağ ayarlarıyla oynama gibi bir durum olmadı sorun TurkNet kaynaklı olmasa bile kesinlikle Türk Telekom kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Çözüm yolu bulunamayabilir ama görüpte 7 gündür cevap vermeyip müşterini mağdur etmek hiçbir kurumsal firmada göremezsiniz. Sayın abonemiz şeklinde başlayıp en azından bana bir dönüş yapsalar ben müşteri haklarımı kullanıp Türk Telekom’a arıza kaydında bulunulmasını isteyeceğim belki, belki port değişikliği isteyeceğim ama rica da bulunacağim karşıda muhattap yok.
Şuraya da yazayım hocam:
Sorun benim cihazdan olsa diğer cihazlarda açmama gibi bir durum olmazdı. Sorun modem kaynaklı olsa Pc de açmazdı kaldı ki sadece bir kaç siteye-uygulamaya girmeme de yapmazdı. Özellikle modeme baktırdım sorun yok. Sizin forumda da benim gibi bir kaç uygulamaya giremeyen var demek ki bu sizden veya sağlayıcı olan Türk Telekom kaynaklı.