Destek Biletim Söylenen Sürede Cevaplandırılmadı

Merhabalar. Açtığım 37106979 nolu destek biletimdeki sorum cevaplandırılmadı. 24 saat içerisinde cevaplandırılacak diye otomatik mesaj geldi fakat 48 saati geçti cevaplandırılmadı. Yarın fatura kesim günüm. Fatura kesilmeden cevaplandırılmasını istiyorum. İşlemi hızlandırabilecek var mı?

Bütün destek kayıtlarımda aynı durum mevcut. Vaat edilen sürede cevap almak imkansız.

1 Beğeni

Online işlem merkezi üzerinden şikayet kategorisi altından şu an cevap verilmeyen destek kaydı numaranızı da ekleyerek şikayet oluşturur iseniz kaydınıza bakan teknik destek personeline bunu TurkNet soracaktır. Size de cevap verilecektir.

Bir de onu bekleyemem… Cevaplanmayan destek biletleri onlarda belli zaten. :smile:

TurkNet bunu ona sorsa ne olur benim işim halledilmedikten sonra…

Ordan yeni destek bileti açarsam 2 gün sonra biri yazacak “Gecikme için özür dileriz ilgili destek biriminin cevaplandırmasını bekleyiniz.”

Faturam kesilmeden destek biletini tam zamanında açtım. 6 ekimde açtım en geç 7 ekimde cevaplanacaktı ama hâlâ cevap yok. Yarın 9 ekim faturam kesiliyor. Geç kaldılar.

Fatura ile ilgili sorunuz neydi?

Bununla ilgili olarak arkadaşınızın dekont ile birlikte destek kaydı açmasını iletmiştim daha önce. Yanlış mı hatırlıyorum. Eğer her iki abone faturalarını son ödeme tarihinden önce öder ise bir sonraki fatura döneminde ücretsiz kullanım hakkına sahip olur. Faturalar çıktığında eğer bununla ilgili bir sıkıntı olursa tekrar konuyu güncelleyin yardımcı olmaya çalışayım.

Arkadaşınız ödediyse sizinde ödemeniz gerekir ki indirim onaylansın

  1. ay fatura ödemiştim. 2. ay bedava kullandım. Yani bir borcum yoktu. 3. ayımın faturası da bugün (9 ekim) kesilecek. Ama davet 2. ayımda olduğu için mantıken 3. ay fatura çıkmaması lazım değil mi bana.