Değerli müşterimiz TurkNet'ten cazip fırsatlarla satın alabileceğiniz cihazların üst limitine ulaştınız. ErrorCode: 9112

Merhaba,

Üzerime aktif bir abonelik bulunuyor ve ikinci aboneliğe başvurum esnasında “Değerli müşterimiz TurkNet’ten cazip fırsatlarla satın alabileceğiniz cihazların üst limitine ulaştınız. ErrorCode: 9112” hatası alıyorum.

Müşteri hizmetleri telefonu ise açılıp iki aboneliğiniz var lütfen abone numarası girin diyor.

Konuyla ilgili ne şekilde ilerleyebilirim?

İyi çalışmalar…

Merhabalar, aynı adrese ikinci bir TurkNet aboneliği alamazsınız. Hata bu yüzden çıkıyor olabilir. Daha net anlayabilmem için aldığınız hatanın ekran görüntüsünü benimle paylaşır mısınız?

@EFG,

Bu adreste aktif kullandığım bir Netspeed aboneliği mevcut ve onu taşımak istiyorum. İlgili adreste aktif bir Turk.Net aboneliği bulunmuyor. Ancak ismine kayıtlı farklı bir adreste Gigafiber aboneliğim bulunuyor (aman ona dokunmayalım)

Enteresan bir durum. Bende neden bu hatayı aldınız bilemiyorum. Bana izin verin. Sorgulayayım. Size geri dönüş yaparım.

@EFG,

İşin enteresan tarafı ne modem talebim var, ne de cayma bedeli. Ama yinede sistem bu hatayı veriyor :frowning:

1 Beğeni

Tamamdır, ben soruyorum. Size geri dönüş yapacağım.

@EFG,

Müşteri hizmetlerinden bir bayan aradı ve ilgili aboneliğin geçiş işlemlerini başlattık. Yardım ve destekleriniz için çok teşekkürler.

İyi çalışmalar…

1 Beğeni

Ben teşekkür ederim. Yardımcı olabildiysem ne mutlu :slight_smile: Farklı bir durum ile karşılaşırsanız bana buradan istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.

2 Beğeni