Merhaba arkadaşlar ben 2. kattan 3. kata çıkıcam fakat 3. katta internet bağlı değil sigorta kutusunda 2 tane internet kablosu varmış galiba onu bağlatmak için TurkNet ekibini mi çağırmam lazım
Selamlar @SERIOUSS, başvuru yaptığınız zaman bahsettiğiniz tüm işlemler ekipler tarafından gerçekleştirilir. Başvuru için 0 850 288 80 81 veya Sınırsız ve Taahhütsüz ADSL/VDSL/Fiber İnternet Paketleri - TurkNet bağlantısını kullanabilirsiniz.
Ben zaten TurkNet müşterisiyim nasıl talep oluşturabilirim
Nakil kaydı oluşturmanız gerekiyor. https://turk.net/destek/category/internet-hizmeti-adres-degisikligi#nakil-destek-kaydi-olustur
Nakil kaydı oluşturalı 8 gün oldu fakat hala gelen giden yok ekipler ne zaman gelir? başvuru yaptığım zaman 7 iş günü içinde geleceğiz demişlerdi
Nakil destek kaydınızın numarasını benimle paylaşır mısınız?
Nakil destek numarası : 66405228
Ekiplerle görüşme sağlayarak öncelik ve hassasiyet talep ettim. Özel olarak takip edeceğim.
Teşekkürler