CRC Paket Hatası Çok Fazla

Merhaba Tp-Link VC220-G3u model TT için üretilmiş modem kullanıyorum. Modem hat değerlerim iyi olmasına rağmen pkts hataları birkaç saatlik kullanımda milyon değerleri buluyor ve belirli bir süre içerisinde hız değerlerim düşüyor. 1 kez iç tesisat ve 3 defa TT saha ekipleri altyapı kontrolü sağladı. TT saha ekipleri modem kaynaklı hata çıktığını söylediler. Modemi 2 hafta önce aldım. Acaba bunun için modem arayüzünden bir ayar yapmam gerekiyor mu? Sorunun çözümü nedir?

Merhaba modem hat değerlerinizi atabilirmisiniz?

resim

Modem hat değerlerinin tamamını atabilirmisiniz?

Normalde 75’lik paket kullanıyordum 35’e düşürdüm. Şimdilik bir sıkıntı yok. 50’lik pakette deneyeceğim bundan sonra.

1 Beğeni

Bu modemler satışı normalde olmaması gerekiyor

Türk telekom olduğu için . Satışa yasaklı olması gerek . Herkes satıp duruyor

Garanti kapsamına girer mi bilmiyorum .

Burdan sorgulaya bilirsin . Şansını bi denersin .

966 gün garantisi var daha.

1 Beğeni

Hat Zayıflaması fazla. Öncelikle Bağlantıyı nasıl sağlıyorsunuz ? Ankastre den direk modeme kablo mu geliyor ? Yoksa ankastre den gelen kablo duvar içlerini dolaşarak DSL prizine, oradan da dsl kablo aracılığıyla modeme mi geliyor ? Kablolar da EK var mı ? Hattınıza baktığımda değerler güzel duruyor. Hat zayıflamasını ve sorunun kaynağını çözebilir isek aslında sizin 96 97 mbps net hız almanız lazım. Sorduğum sorulara ek olarak İnternet Altyapı Sorgulama - GÖKNET İLETİŞİM A.Ş. buradan da bir altyapı sorgulayıp bize çıkan sonucu paylaşabilir misiniz ?

1 Beğeni

Kablo direkt olarak modeme geliyor. Sokaktaki TT direğinden direkt olarak herhangi bir ek vs olmadan modeme takılı. Daha önce zaten iç tesisat kontrolü yapıldı.

İç tesisatlık bir durumun yok senin. Dışarıda ki TT direğin den direk sana kablo geliyor. Gelen kablo da veya direk de ki kutu da problem olabilir.

1 Beğeni

Evet ama onun içinde TT gelip kontrol sağlamıyor.

1 Beğeni

ben bu sorunun aynısını yaşadım arkadaştaki gibi benim kabloda direkten direk geliyordu 16 gün arıza kaydı açık kaldı ve hala telekom bu kablo müşteri sorumluluğunda olduğunu diyerek diretiyordu taki bilir kişi gelip rapor düzenliyene kadar o rapordan sonra ekip geldi değiştirdi. :smiley:

1 Beğeni

Bilir kişi TurkNet tarafından mı gönderildi?

evet sorun biraz uzayınca yerinde destek ekibi geliyor eğer sorun müşteri sorumluluğundaki bir arıza ise 115 tl ücret alıyor eğer telekom sorumluluğunda ise bilir kişi raporu hazırlayım TurkNet e gönderiyor onlarda gerekli yaptırımları telekoma uyguluyor.