Çözüm aşamasının uzaması

Mahallemizde her iki ay da bir 10 gün süreli internet kesintisi yaşamaktayız türk Telekom ekiplerine bildirilmesine rahmet 1 saatte yapılacak iş 10 güne sarkıyor turknetin bu konuda daha ısrarcı olması ve müşterilerin arkasında durmasını istiyoruz turknetin bence tek sorunu bu geri kalan her konuda çok iyiler

Merhabalar, konuyla alakalı oluşturulmuş son destek kaydınızın numarasını benimle paylaşır mısınız?

Destek kaydı:53017237. Hizmet numarası:2498020

Santralden ankastre kutusuna kadar inceleme sağlanması adına saha ekipleri adresinize yönlendirildi. En kısa sürede gereken müdahale sağlanacak. Kaydınızı ben de takip ediyor olacağım. Süreç tamamlandığında problem tekrarlar ise konuyu ilgili birime aktaracağım.

1 Beğeni