Çözülmeyen kopma sorunum

@EFG @Baran

Merhaba.Gün içinde 2-3 sefer kopma problemi yaşıyorum.snr değeri bazen 6-7 lere düşüyor özellikle 20:00-01:00 arası 2-3 sefer kopuyor.Destek talebi açtım bildirdim (51734960) Sorun türk telekoma iletildi,telekom sorun bina içi tesisattan diye iletmiş.Bunun üzerine TurkNet destek ekibi yönlendirildi,dün ekip geldi,daire içi ve bina tesisatında problem olmadığını,sinyalin binaya zayıf geldiğini,problemin telekom tarafında olduğunu,gerekirse port değiştirmeleri gerektiğini söyledi ve gitti.Şimdi TurkNet destek ekibi bana diyor ki yapabileceğimiz bir şey yok,hızınızı düşürelim yada bu şekilde kullanın.Abone olurken hattımın 75mbit desteklediği ve bu hızı verebileceğiniz söylendi.Yardımcı olurmusunuz lütfen.

Hat değerlerinizi inceledim SNR değerleri kabul edilebilir düzeyde ancak zayıflama değeri yüksek. Büyük ihtimalle internetin yoğun kullanıldığı saatlerde hattınızda biriken hatalardan dolayı kopma yaşıyorsunuz. Abone ve destek kaydı numaranızı şimdi ilgili ekibe iletiyorum uzmanlar inceleyerek çözüme ulaştırmaya çalışacaklardır bu konuda size @EFG’de arka planda gerekli işlemlerin sağlanması konusunda yardımcı olacaktır.

2 Beğeni

@Baran İlginiz için teşekkür ederim,umarım çözülür sorunum.

1 Beğeni

@EFG’nin sizin için arka planda en kısa çözüme ulaştırılması için elinden geldiğince uğraşacağına şüpheniz olmasın. Yapabileceğimiz bir şey olursa bizde moderator arkadaşlarım ile size yardımcı olacağız. Rica ederim :hugs:

1 Beğeni

Merhaba @Tamer10, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Ben açmış olduğunuz kaydınıza istinaden durumunuzu arkadaşlarıma detaylı olarak ileterek sürexinizi takip etmeye çalışacağım. Bir gelişme olması durumunda sizinle iletişime geçip bilgi vereceğiz.

Teşekkürler @Baran :hugs:

3 Beğeni

Rica ederim :innocent: (20 karakter)

Teşekür ederim @EFG

Problemin bina içi tesisatta yada daire içinde olduğu söylendi ve 108 tl karşılığında TurkNet destek ekibi önerildi,bunuda kabul ettim,gelen ekip problem bulamadı,bina ankstresinde de sinyal ölçümü yaptı,değerler aynı dedi,Sorun telekom kaynaklı gerekirse port değiştirelecek dedi ve gitti.Umarım 108 tl de faturaya yansımaz çünkü bina yada dairede probem çıkmaz ise ücret yansıtılmayacağı söylendi.
2 Nisan dan beri Destek ekibiyle yaptığım çok yazışma var ,bazılarını buraya ekliyorum






Hayır çıkmaz bir ücret olurda çıkarsa hemen fatura adımından bir kayıt açıp kayıt numaranızı @EFG ye özel mesaj üzerinden iletin yardımcı olacaktır.

1 Beğeni

Sürecinizi ben takip edeceğim. Gelen ekipler kontrollerini yaptıktan sonra bizi güncellerseniz sevinirm.

1 Beğeni

@EFG Tekrar ekip mi gelecek ? Gelecek olan telekom ekibi ise geleceklerini sanmıyorum,geçen de geldiklerini görmedim,sistem üzerinden bakıp bizde sorun yok diyorlar.

@EFG
@ModeratriX G
@Baran

Arkadaşlar,öncellikle ilginiz ve yardımınız için teşekkür ederim.Bence TurkNet online işlemler destek kısmındaki arkadaşların yerine sizin gibi ilgili bilgi sahibi arkadaşları koymaları çok daha isabetli olur,çünkü destek kısmında 4-5 farklı arkadaş cevaplıyor ve her biri ayrı telden çalıyor ,biri diyor benim mesajlarımı sadece dikkate alın ama bir daha konuyla ilgilenmiyor bile.Diğerleri de robotik cevaplar veriyor.Bu arada 2 gün önce TurkNet yerinde destek ekibinden gelen arkadaşa dedim ki ,benim 2 TurkNet aboneliğim var,diğerinde sinyal zayıflaması 1.4 ve 1.7 bu aboneliğe göre 10 kat düşük,snr değerleri aynı 8 lerde,açtım gösterdim,ve diğer internetim kopmuyor 15-20 gün.Fec ve crc hataları neredeyse yok.Sinyal zayıflamasının önemi yok,snr değeri önemli diyor.

Yaşım 50 ve 16 yaşından beri elektronik sektörünün içindeyim,şu an notebook ve elektronik kartlara bakıyorum ve BGA çipset değişimi yapıyorum.İnsanların yaptığı işe saygımdan dolayı bilmişlik taslamak istemiyorum lakin eldeki verilere bakarak şunu döyleyebilirim binaya gelen kabloda sıkıntı var ki bu kadar zayıflıyor sinyal.Port değişimi yapılsa da sorun çözülmez hatta eski nesil bir port atanırsa eldekinden de olacağız.

Lütfen işini bilen bir ekip bakarsa bu soruna çok sevinirim

Tekrar teşekkürler…

2 Beğeni

Bu konuya bende katiliyorum TurkNet müşteri hizmetlerine ve TurkNet Online İşlem Merkezi musterihizmetlerine alperenatici hocam gibi kisiler gelmeleri gerekiyor alperenatici hocam müşteriyi kırmadan ilgileniyor çözüm odaklı oluyor

2 Beğeni

Merhaba @Tamer10, şu an hizmetinizi kontrol ettim. 51734960 numaralı destek kaydınız sistemlerimizde hala açık ve aktif…

Durumu arkadaşlarıma bana ilettiğiniz gibi ilettim ve çözüm için neler yapılması gerektiği konusunda incelemeler yapmalarını istedim. Arkadaşlarım bir gelişme olması durumunda sizinle sözlü olarak iletişime geçeceklerdir.

1 Beğeni

@EFG

Az önce Dİlan hanım aradı,yapacak birşey olmadığını söylüyor,hız düşümü öneriyor.
Benim anladığım, Türk telekom kendi tarafında hiç bir düzeltme yoluna gitmek istemiyor,TurkNet te Telekoma baskı yapamıyor bu konuda.
Türk telekom abonesi olsaydım sorun her türlü çözülürdü.
Malesef benim ülkemde normal şeyler…

TurkNet te 2 aboneliğim var,ve 20-25 cıvarı kişiyide tavsiye ile abone yaptım,bundan sonra düşünürüm…

1 Beğeni

Ne demişler sütü sütçüden eti kasaptan :slightly_smiling_face: valla işin şakası aynen öyle Türk Telekom umursamıyor TurkNet Allah için uğraşıyor ama elinden birşey gelmiyor kısaca mal kiminse ondan almak daha iyi

1 Beğeni

Sütü sütçü aracıdan pahalı satıyor,aracıya ucuza veriyor,ucuza alan aracı başkasına satınca sattığı sütün arkasında durmuyor.Aracının alternatifi yok,çünkü memlekette başka sütçü yok !

2 Beğeni

Hocam memlekette neyin nasıl yaşandığını çok iyi biliyorum,eylül ayına kadar tt abonesiydim,sonra millenicoma a geçtim sonra TurkNet 'e,niye kopma problemini geçişten sonra yaşamaya başladım ?

Elektronik ile insan hayatı snr margin değerlerini kıyaslayamayız :slight_smile: Biri bakır hattan geçiyor diğeri sırat hattından…

2 Beğeni

Hep söyledigim şey (20 karakter)

1 Beğeni

@EFG

Ekip gelecek demiştiniz ?

Birde şöyle bir durum var,binanın dışında telekom kutusu var,ordan binanın girişinde içerde bir kutu daha var,bu ikisinin arasında TurkNet ekibinden gelen arkadaşta ölçüm yapmadı ? Belki ikisinin arasında problem var ! Telekom zaten gelip bakmıyor,sistemden bakıp bizde sorun yok diyor.