Çözülmeyen Arıza

02.08.2020 tarihinde internet bağlantım koptu, 35409424 numaralı destek kaydını oluşturdum. Arıza Telekom’a yönlendirildi. Telekom önce bakır kabloda hasar bilgisi sonra genel arıza bilgisi paylaştı. Tam 1 ay sonra arızamı çözmeden destek kaydını kapattılar. TurkNet arıza kaydımı çözüme ulaştırmadan hem BTK’dan hem oim üzerinden açtığım destek kayıtlarını kapattı. Destek kaydına cevap yazamadığım için Twitter üzerinden yazdım, aldığım cevap “tekrar destek kaydı açın” oldu. Tekrar destek kaydı açtım mecburen, önce gene bakır kabloda hasar tespit edildi sonra tekrar genel arıza var dendi. 1 hafta önce TurkNet tarafından arandım “48 saat içinde saha ekibi gelip arızanızı çözecek” denildi, 1 hafta oldu ne gelen var ne giden. Yaklaşık 40 gündür hizmet alamıyorum fatura çıkmaya devam ediyor ve TurkNet arıza kayıtlarımı çözmeden kapatmaktan başka bir şey yapmadı.

Destek kayıtlarım

02.08.2020 : 35409424
20.08.2020 : 35761700 BTK
20.08.2020 : 35761702 BTK
04.09.2020 : 36119827

Telekom’a iletilen arıza kayıtları.
03.08.2020: 2020080300074713694 (1 ay sonunda kapatıldı)

Genel arıza durumunda sorunu Türk Telekom’un çözmesi gerekiyor TurkNet tarafında yapılacak birşey bulunmuyor.

3 gün önce türknetten arandım genel arıza yok dendi, ilk açtığım destek kaydına önce bakır kabloda hasar sonra genel arıza dönüşü yaptılar, üstünden 1 ay geçti. Tabiki bu “genel arıza” sadece ben destek kaydı açınca oluyor. Ariza ne kadar genel olursa olsun 40 gün sürmez. Bu telekomun arızayı başından savma mekanizması.Eski usül direklerden 350 metre kablo geliyor saha dolabından evime, ne kadar büyük bi ariza olabilir ki 350 metre göz önünde olan kablodaki hasarı 40 günde yapmıyorlar veya Türknet yaptırmıyor ?

TurkNet’in yaptırma gibi bir durumu söz konusu değildir, santralden ankastreye kadar gelen kablo Türk Telekom’un sorumluluğundadır.

Konuyla ilgili ilçe telekom müdürlüğünüze gidip dilekçe verebilirsiniz.

Saha ekibini gördüğünüzde mahallede durumu anlatın ya da saha ekibi santralde olabiliyor santrale gidin durum hakkında bilgi alın.

1 Beğeni

Santral tahliye edilmiş maalesef. Türknet yapa santrali olarak da gözüküyor ÇAYIROVA-101. bi kere gittim in cin top oynuyordu😁

Bu işi çözülecekse bi siz çözersiniz ondan etiketliyorum. Türk telekom 40 gündür kablo arızasını yapmıyor. @bekir.kopuz @sinan.kurmus

Donanım Haber forumunda yer alan destek ekibi yetkilisiyle iletişim kurdunuz mu? Kendisi biraz daha fazla yardımcı oluyor.

1 Beğeni

Oraya da yazacaktim. Üyelik açtım aktivasyon maili gelmiyor, sanırım sistemlerinde problem var.

O tarz sıkıntılar olabiliyor evet, oraya da sorununuzu ekleyebilirseniz belki daha hızlı sonuç alabilirsiniz. Umarım sorununuz en kısa sürede çözülür :slightly_smiling_face:.

1 Beğeni

Sorununuzun çözümü bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne gidip yüksek ses tonu ile konuşma yapmanız ile doğru orantılı bunu da belirtmek isterim.

1 Beğeni

Yarın gidip bunu da bi deniycem. Türknet fiyatıyla hızıyla çok iyi fakat Telekomun bizi bu şekilde mağdur etmesine bir çözüm bulamadılar. Keşke Telekomu ilgilendiren arızalarda direk telekomla iletişime geçebilsek. En azından öfkemizi o yöne doğru kusarız, Türknet’e bişey diyemiyorum Telekom yapmıyor Telekom’a bişey diyemiyorum müşterisi değilim.

2 Beğeni

Orta malı gibiyiz desene. :smiley:

Selamlar, sizin yaşamış olduğunuz sorun anladığım kadarıyla tamamen TT kaynaklı diyebiliriz. Ne yazık ki bu tarz genel arızlarının çözüm süreci epeyce uzayabiliyor. TurkNet olarak sorunun giderilmesi için TT tarafına her ne kadar baskı yapılsada çözüm onların sorumluluğunda olduğu için planlı olarak müdahale ediyorlar ve süreç uzayabiliyor.

Yanii siz TurkNet değil ortak altyapıdan hizmet veren farklı bir İSS’ten hizmet alsaydınız da yine çözülmesi için bu kadar bekleyecektiniz.

Eğer TT bölge müdürlüğü size yakınsa isterseniz bir ziyaret edin ve durumunuzu anlatın. Daha hızlı bir şekilde cevap alır ve süreç hakkında bilgi alabilirsiniz.

Bu sorunu bu arada sadece siz değil bölgenizde internet hizmeti alan diğer kullanıcılar da yaşıyordur.

4 Beğeni

Evet sorun tamamen TT kaynaklı. Bugün müdürlüğe gittim görüştüm, problemi ve çözülmediğini anlattım. Türknetle çözüceksiniz türknetle görüşün tarzında bi cevap aldim. Bir de şöyle bi konuşma geçti görüştüğüm TT görevlisi ile aramda. Bu arkadaş Türknet arızasını saha ekibine bildirdiği zaman saha ekibi Türknet dediği an kapat kapat telefonu gibi bi cevap veriyormuş. Potansiyeli en yüksek çözüm önerisi “TT ye transfer et yapalım” oldu. Birada diğer hizmet alanların hattına baktırdım TT olan sorunsuz kullanıyor fakat TT’den Türknet’e gelen bilgi genel arıza olduğu yönünde. İşin özeti Türknet kullanıyorsan Telekom olarak sizin arızanızı çözmeyiz her türlü sıkıntıyı da yaşatırız. Genel arıza, iç tesisat, modem yalanlarından bir kaçı. Başınıza gelirse inanmayın.

haklı olabilirsiniz, bi şekilde mağdur olabilirsiniz, hatta bazı bölgelerde telekom diğer iss lere karşı mobbing uyguluyor da olabilir. ama tüm ülkede bunun geçerli olduğunu düşünmüyorum. ben, benden kaynaklı olmayan sorunlarda mesela 2 ay önce sabah 7 de internet tümden gitti. kayıt açtım 7 de, saat 9 da telekomun elemanı geldi. 20 dakikada direkteki problemi çözdü. yani telekom-turknet sıkıntısı bazı bölgelerde sorun olabiliyor ama tümden olduğunu düşünmüyorum. ha bana gelen elemanın tavırlarından ve söyleyiş tarzından turkneti küçümsediğini anlıyorsunuz ama sonuçta sorunu çözme konusunda bi ayak diretmedi, çatır çatır sorunu çözdü. sonuçta turknette para veriyor telekoma, onlarda telekom müşterisi ve telekom altyapı sorunlarını onun-bunun müşterisi diye bakmadan çözmeli.

turknetin, kendi müşterisinin arızalarını “aman kim uğraşacak şimdi telekoma iş emri vermekle, acelesi yok müşteri bi kaç gün internete girmese ölecek mi” tarzı bi tavırda olacağını sanmıyorum. sonuçta müşteri kendisinin ve çekip gider başkasına. turknetin müşterisini tutabilmek için elinden geleni yaptığını düşünüyorum ama bazı bölgesel olarak bazı telekom elemanları yüzünden turknet ve dolayısıya abone mağdur edildiğini düşünüyorum. sonuçta turknet kendi ayağına sıkacak kadar boşvermişlik içinde değildir. kimse ayağına sıkmaz bu sektörde.
beim fikrim bu. :slight_smile:

Evet dediğiniz gibi, TT elemanı ve müdürlük kaynaklı, bulunduğum bölgede bu söz konusu müdürlüğe gidenler bu tarz sıkıntıları çok fazla yaşıyor. Türknet’in yerinde olsam bu müdürlükle ilgili hukuki işlem başlatırım çünkü altyapı problemleriyle ilgili asılsız bilgi verip müşteriyi bezdirme politikası uyguluyorlar, buna kendi müşterileri de dahil. İki kurum arasında olan anlaşmaları bilmiyorum fakat Türknet zarar ederse bu söz konusu firmadan dolayı.

1 Beğeni

Keşke yaşadığınız diyaloğu kayıt altına alabilmiş olsaydınız. Şu aşamada yapmanız gereken destek kaydınıza bunu yazmak ve ilgili müdürlüğü cimer e şikayet etmek

1 Beğeni

@bekir.kopuz Bekir Bey yine bir Telekom vakası :frowning::roll_eyes:

1 Beğeni