Çözülmeyen Arıza ve Yapa'dan VAE’ye geçiş talebi

benim 4 hazirandan beri internet bağlantı sorunum var hiç internete bağlanamıyorum adsl ışığı yanmıyor ayrıca ben YAPA altyapısı kullanıyorum VAE’ye geçiş yapmak istiyorum yıllardır TurkNet kullanıyorum şimdiye kadar belki 20 aboneyi TurkNet 'i tavsiye ederek turknetli yapmışımdır lütfen bana yardımcı olun

VAE Geçiş talebinizi OİM üzerinden oluşturdunuz mu?

1 Beğeni

destek kaydı kısmından bu arıza olmadan önce hızımdaki düşüklüğü bildirmek amaçlı olarak arıza destek kaydı oluşturmuştum bununla birlikte VAE geçiş talebimi iletmiştir mesajın içerisinde ama sonuç alamamıştım tam olarak dikkate alınması için OİM hangi menüden talep oluştarabilirim yardımcı olabilirmisiniz

OİM - Teknik & Destek - Yardım Merkezi - İşlem - Paket / Tarife / Kampanyamla İlgili Destek İstiyorum bu şekilde VAE geçmek istediğinizi temsilciye belirtirseniz yardımcı olucaklardır. Boş Port ve bölge TT ekiplerinin yoğunluk durumuna göre 5 iş günü içerisinde geçişiniz yapılacaktır.

1 Beğeni

Öncelikle ilginiz için çok teşekkür ederim tarif ettiğiniz şekilde talebimi ileticem bana yaptıkları dönüş mesajını sizinle paylaşıcam 4 hazirandan beri internetim çalışmıyor bunla ilgilide destek kaydı oluşturdum ama halen turk Telekom ekiplerine iletildi konuyla ilgi çalışma yapılıyor diyorlar bakalım nasıl çözücekler çok umutlu değilim halbuki TurkNet 'i her internet bağlayacak kişilere tavsiye ederdin şuana kadar belki 20 kişiyi TurkNet abonesi yaptım ama şuan çok hayal kırıklığı yaşıyorum umarım biran önce sorunumu çözüp ve internetimi aktif ederler ve talep etmiş olduğum VAE geçiş işlemimi yaparlar

Adresinize alt yapı sorgulaması yapmanızı öneririm boş port durumunu görmek adına. Boş port yok ise geçiş yapılamayacaktır. Umarım yaşadığınız sorun en kısa sürede çözüme ulaştırılır. Aklınıza takılan bir soru veya yaşadığınız bir sorun olursa bize buradan ulaşabilirsiniz.

1 Beğeni

Merhaba, özelden yazdım, yapılabilecekler hakkında.

1 Beğeni