Çözülemeyen DSL sorunu 4 AY

30.09.2020 tarihinden beri DSL ışığı yanmıyor o yüzden internete bağlanamıyorum.

Önce benden kaynaklı olduğu söylenildi Keenetic Omni DSL N300 aldım ve dsl ışığı yanmadığı bağlantı kurulamadı hatası aldım yazdım ve yeniden incelendi. ( kabloları yenileyeli 1 ay olmamıştı)

Bu sefer sorunun bakır kablo hasarı olduğu söylendi 1 ay sonra kablo arızası giderildi lakin bu sefer genel arıza kaydı olduğu için bekletildim.

4 ay sonunda bugün TT ekibi geldi ve kapıya kadar baktıklarında bağlantının geldiği sorunun benden olduğunu söylediler modem ve kablodan kaynaklı olabileceğini söyleyip gittiler kafayı yememe ramak kaldı elim ayağım titriyor sinirden.
BİLEN BİRİ YARDIMCI OLURSA İYİ OLUR TurkNet DESTEK KAYDINA BAKANLARIN KENDİNE HAYRI YOK.

Hocam modemi elinize alın ankastre kutusunun yanına inin modemi direkt ankastreye bağlayıp bakın internet geliyor mu gelmiyor mu ?

Hatanın nereden olduğunu sizde kontrol etmez oturup beklerseniz bir 4 ay daha netiniz gelmez

1 Beğeni

1-2 metre Internet Kablosu alıp uçlarını çaktırıp deneyip geri dönüş yapacağım.

Peki hocam bekliyorum. Çünkü TT ekipleri doğru söylediyse sizin tesisat yenilemeniz gerekebilir bunu anlamanın yolu da ankastreden bakmaktır.

TT ekipleri doğru söylememiş kabloyu yenilememe rağmen sorun devam ediyor ayrıca hani ben yanlış yapmış olsam dahi alt katımdakiler başka int sağlayıcısına geçtiler bizzat denetirdim cihazlar ile evden baktılar TurkNet ile alakalı dediler.

Ankastreye bağladınız mı modeminizi

Sorun devam ediyor arkadaş cihazla baktı kabloyu denedi yine olmadı uzman ekipler bile yapamadı TT yerine TurkNet Kendi destek ekibini neden yollamıyor?