Çözülemeyen bağlantı problemim

Bugün itibariyle 38 gündür internetim aralıksız kopuyor bununla ilgili destek kaydı açtım. Her seferinde müşteri kaynaklı iç tesisat hatası vs dediler. Gittim tesisatı değiştirdim sıfırdan yaptırdım bu sefer de modemden kaynaklanıyor dediler gittim sıfır modem aldım. Her gün değişik bir bahane en sonunda TurkNet saha ekibi geldi. Bina içerisinde hiç bir sorun olmadığını sorunun türktelekomdan kaynaklandığını belittiler ama süreç inanılmaz yavaş ilerliyor. Bu günde TurkNet müşteri hizmetleri aradı problemin kablo arızası olduğunu bir iki ay içerisinde düzeltileceğini isterseniz hizmetimi durdurabileceklerini söylediler. Ne yapacağımı bilmiyorum.

modem bilgilerini atabilir misiniz

modem markası mı yoksa modem loglarını istiyorsunuz

modem markam : keenetic extra dsl kn-2111

hat değerleri