Çözülemeyen Arızam - Türknet ve Altyapı Sahibi Firma İlişkisi

2016 yılından beri politikası sebebiyle hem desteklediğim hem de severek kullandığım TurkNet’ten ayrılmak üzereyim. Öncelikle 19.04.2021 tarihinden itibaren sık kopma ve hız sorunu yaşadığım internetim, 04.05.2021 tarihinde tamamen gitti. Açtığım kayıtlar ile ilgili arandım ve tam bir tarih verememekle birlikte 30.05.2021 tarihine kadar arızanın devam edeceği bilgisini aldım. Yani iyimser tabloyla bir buçuk ay internet hizmetim olmayacak.

Bu şikayetim ve arızamla ilgili olarak konuya ayrı bir pencere açmak istiyorum. TurkNet haklı olarak suçu altyapısını kullandığı TT firmasına atıyor. Biz müşteri olarak TT müdürlüklerinde hak aramaya işimizi görmeye çalışıyoruz. Bu şekilde yönlendiriliyoruz. Peki, TurkNet altyapı kiraladığı/aldığı firma ile bir anlaşma yapmıyormu? Bu anlaşmanın belli başlı kuralları, cezai müeyyideleri ve zorunlu tamirat süreleri yok mudur? TurkNet suçsuzken yaşadığı abone kaybı ve dolayısıyla gelir kaybını altyapı firmasına (benim konumda TT) yansıtmıyor mu? Bu belirsizlik içinde tüketici olarak ne yapmak uygundur?

Görüşlerinizi ve bilgilerinizi bekliyorum. Saygılar.

1 Beğeni

Türk Telekom bezdirme politikası kendi müşterileri olsa çoktan çözmüşlerdi sorunu dediğiniz gibi sorunla biz uğraşıyoruz TurkNet ile Türk Telekom kendi arasında çözmesi gereken soruna bizide dahil ediyor Türk Telekom çözüm odaklı çalışmıyor birde ertelemeyi seviyorlar 30 alıyorsan iyileştirmiyor idare et bunla diyor :slight_smile:

Binamız 5 ofis 1 restorandan oluşuyor. Toplamda 5 internet aboneliğinin 1 tanesi TurkNet (ben) geri kalan hepsi türktelekom. Kimse hizmet alamıyor. Hatta bugün karşı binamızda da kablonete geçiş oldu, sanırım onlarda da sorun varmış, öyle bilgi aldım. TT ile sözleşmelere imza atan TurkNet bu kadar çaresiz olamaz inanmıyorum. Mutlaka belirli yaptırımları vardır sözleşmenin. Yani burada bence hata gereken baskıyı ve yaptırımı karşı tarafa uygulayamayan TurkNet’te. Değilse TurkNet’in çıkıp “bizim hiçbir hakkımız yaptırımımız yok, elimiz kolumuz bağlı bekliyoruz!” şeklimde açıklama yapması gerekir bize. Bu detayları merak ediyorum gerçekten, bilen bir arkadaş varsa öğrenmek isterim.

İstemeden de olsa bugün kablonete geçtim, hemen gelip kurulum ve aktivasyon yaptılar. Fiyat olarak TurkNet ile çok yakın, hız olarak daha iyi. (TurkNet vdsl 35mbit kullanıcısıydım) En kötü yanı 24 ay taahhüt olması. Modem ve tv kartı kirasını çıkartırsak daha da ucuza geliyor. Fesih işlemimi de e-devlet üzerinden başlattım. Umarım TurkNet hatasını görür ve önlem alır, benim gibi uzun süreli abonelerini kaybetmezler.