Adsl hizmet aldığımı gördüğümde arıza kaydı ve paket değişikliği için destek bıraktım. Arıza kaydına gelen cevapta aktivasyon işlemlerinin tamamlandığını ve benim adıma destek kaydı açtığını belirtti ve bu destek kaydına 6-7 gündür bir dönüş sağlanmadı destek no 33033757
1 Beğeni
Merhaba, yetkili birime ilettim. Buradan gelişmeleri size aktarıyor olacağım.
1 Beğeni
Ama bir şey daha istiyorum sizden, tüm kaydı mümkünse bir atar mısınız?
Telefon numarası tanımlanana kadar vdsl geçilmiyor
1 Beğeni
Hizmetlerime baktığımda bir telefon numarası bulunuyor.
1 Beğeni
Çevir sesi varmı acaba ?
Telefonum olmadığından bakamıyorum ama aktif yazıyor.
Tamamdır VDSL geçiş süreci boşta port varsa 3 iş günüdür hafta içi tamamlanır.
2 Beğeni
Hakan bey benim konu ile ilgili gelişme var mı
Gelişme olması durumunda bilgi vereceğim.
1 Beğeni
Merhaba, sizinle görüşülerek 35 MB VDSL olarak paketiniz tanımlanıp, destek kaydı sonlandırılmış.
Keyifli kullanımlar dileriz
2 Beğeni
Evet kurulumu şimdi yaptım çok teşekkür ederim
1 Beğeni
Rica ederiz.
Sorun çözüldüğü için konuyu kapatıyorum.