Churn Aktivasyon Problemi

Merhaba farklı bir firmadan TurkNet’e geçiş yaptım ve bugün öğlen saatlerinde eski firmamdan geçişe onay verildiğine dair sms aldıım ve internetim kesildi. Fakat şu saat oldu hala TurkNet’ten yeni PPP şifre bilgileri gelmedi ve TurkNet Online İşlem Merkezi de hala aktivasyon tamamlandı adımına geçilmemiş görünüyor. Destek talebi açtım hatta arayarakta durumu ilettim ancak bir gelişme olmadı. Aktivasyon konusunda yardımcı olabilecek bir yetkili var mı?

Merhaba,
Abone numaranızı özel mesaj üzerinden iletir misiniz? Arka planda ilgili birime aktaracağım.

İlettim şimdiden çok teşekkürler…

Mesajınız geldi şimdi arka planda ilgili birime konuyu aktarıyorum, rica ederim iyi günler dilerim :slightly_smiling_face:

1 Beğeni

Baran Bey e mesaj attım ancak sanırım online olmadığı icin görmedi. 32 saattir internetim kesik durumda. Telefonla görüştüğüm musteri hizmetleri portumun TurkNet e geçtiğini hatta modemi açıp kapadigimda online-offline olduğumu gordu. Ancak sinyal verilmediği icin ip alamadığımı teyit etti. Lütfen artık aktivasyon işlemini tamamlayın bu işi hangi biriminiz yapıyorsa lütfen artık talep açmak, mail atmak yerine doğrudan iletişime geçin, varsa yetkiniz siz aktif edin gerçekten daha fazla bekleyecek durumum kalmadi TurkNet i seçtiğim icin beni pişman etmeyin lütfen artık su interneti aktif edin. Müşteri no:2488758

Merhaba, bu durumunuzu arka planda bende yetkili birime aktardım. Yardımcı olunacaktır. Sağlıklı günler dilerim.

1 Beğeni

@kba, özel mesaj üzerinden sizinle iletişime geçtim. Mesajınızı bekliyorum. Elimden geldiği kadarıyla size bu süreçte yardımcı olmaya ve destek vermeye çalışacağım.

1 Beğeni