Merhabalar, TurkNet’e geçmeden önce Türksat kullanırken evde cep telefonu sinyalinden kaçınmak amaçlı VoWifi aracılığıyla telefon görüşmeleri yapıyordum. Geçişim sonrası performans vb. her şeyden memnunum fakat VoWifi aramaları yapamıyorum.
Benzer bir durum yaşayan var mı aranızda? Keenetic modemimle yapılacak bir ayar olabilir mi? Teşekkürler.
Bu hizmete voip değil VoWifi denir ve son bir kaç gündür bende de var bu sorun.
Acaba ios güncellemesi ile ilgili olabilir mi diye kabahati telefona atmıştım ama görüyorum ki TurkNetle ilgili bir sorun var. @EFG bey bu konuyla ilgilenebilir misiniz. İlgili birime iletmenizi arz ediyorum.
Telefon’da VoIP olarak geçtiği için öyle diyordum sonradan öyle olmadığını gördüm ben de. Donanım haber tarzı forumlarda çok uzun sohbetler yapılmış üzerine sorun uzun zamandır var fakat çözüme ulaşmamış, destek kaydı açtım dün cevap bekliyorum.
Bende arama yapınca çalma sesi yok ama karşı taraf çoktan açmış ve sesimi alamayınca kapatmış. Whatsap dan yazıyor yada arıyor.
VoWifi den olduğunu anlamam 2 gün sürdü.
Merhabalar, VoWİFİ için açmış olduğunuz kaydınızın numarasını benimle özel mesaj üzerinden paylaşır mısınız? Tüm sürecinizi bende takip edip size bu konuda yardımcı olmaya çalışmak istiyorum.
Bu sorunu yaşayan diğer kullanıcılarımızda kayıt açarak durumu bize iletirlerse süper olıur. İsterseniz kaydınızı oluşturduktan sonra bana özel mesaj üzerinden kayıt numaranızla birlikte mesaj atabilirsiniz.
Merhaba Murat Bey, Sizi aradım ve görüşme sağladım. Kaydınızın kontrolü için Network birimimize ilettim. Size gelecek dönüşleri hızlı bir şekilde aktaracağım. İyi günler dilerim. .
Merhabalar, bu konuyu ben takip ediyorum. Sorunu yaşayan tüm kullanıcılarımızın bilgisini topladığım sorun havuzunda biriktiriyor ve Noc, Network ekiplerimize iletiyorum. Gelişme oldukça bende size bilgi veriyor olacağım.