Çağrı merkezindeki farklılık

Benim olay biraz farklı. Çağrı merkezi ile alakalı bir konu olunca buraya yazayım dedim. Lider ve moderatör arkadaşlarda görecekrir.

Ben gigafiber için başvurumu net üzerinden cumartesi günü yaptım. Pazartesi günü beni 212 li bir numaradan aradılar açtım. Türknetteki başvuruma istinaden bilgi vermek için aramışlar sağolsunlar. Sorun şu ki aradıkları numara internet sitelerinde göremedim. Beni arayan numara bu

Neyse bu numaradan arayıp süreç hakkında bilgi verdiler. Herhangi bir bilgi talebinde bulunmadılar. Bu konuda sorun yok. Ben aşağıdaki numaraları TurkNet diye kayıt ettim. Bu numaralar dışında bir başka numara üzerinden, TurkNet adına arıyoruz derlerse işlem yapmayacaktım. Farklı numaradan gelen çağrıyı TurkNet diye açmadım ama TurkNet çıktı. Biliyorsunuz bir sürü dolandırılma hikayesi var. Tek korunma yöntemi resmi olarak açıklanmış numaralardan gelen çağrılarla işlem yapmak. Şu var ki benden bir bilgi ya da taahüt istese bu numarayla işlemem yapmam ve kapatırdım. Sadece bilgi verip kapattılar. Aşağıdaki numaralardan aramalar gelmesi sağlanamaz mı? Her gelen aramayı şirket numarası olarak kabul etsek dolandırılacagız. Aşağıdaki numaralardan gelen çağrılara kabülüz… Bununla ilgili bir düzenleme yapılamaz mı? Sonuç müşteri mağdur oldukca TurkNet 'te bu konu da muzdarip oluyor.