Bu saçma olaya yardımcı olurmusunuz?

Merhaba yaklaşık 2 senedir TurkNet abonesiydim iş için 2 aylık süreçte şehit dışındaydım faturamı ödemediğim için üyeliğim iptal edilmiş (benim suçum unutmuştum) müşteri hizmetleri tekrar açamayacaklarını ancak yeni üyelik oluşturabileceklerini söylediler tamam dedim (4 gün) oldu aktivasyon yapılmıyor tt ankastre arızası var diye onay vermiyormuş detaylı bilgi 3 gündür verilecek sözde tt ile iletişime geçtim herhangi bir problem yok kablom zaten çekili modemim TurkNet 'e ait üst komşum aynı direkten internet hizmeti alıyor ne yapmam gerekiyor sizce ?

Şimdi Ankastreye kadar TT sorumlu. Ankastre den sonrası müşteri sorumluluğunda. Komşunuz da galiba ankastre de sorun olduğu için TT direk den alıyor interneti. Ortak altyapı VAE de TurkNet’in malasef fiziki müdehalesi bulunamıyor. TT ile ankastre yenilemesi için bir görüşme sağladınız mı ?

Ankastre yok maalesef direk kutudan alıyoruz

TT ile görüştüm bi problem olmadığını söylediler

Anladım. Altyapı sorgulama da durum ne gözüküyor ? Port gözüküyor mu ? Bazen yeni üyelikler de aktivasyon sırasın da port yok yerine ankastre sorunlu diye belirtebiliyor TT.

Demediniz mi böyle böyle demişsiniz diye ? Müdürlüğe gidin. Bu konu hakkın da size destek olacaklarını düşünüyorum.

Bana port yoktur belki zaman kazanmak için bu sorunu iletmiş olabilirler size dedi kurulum ekibinin gelmesine gerek var mı ki benim kablom çekili zaten bi teknik ekip vs de gelmedi bu tarz arıza olduğunu söylediler

Buradan İnternet Altyapı Sorgulama - GÖKNET İLETİŞİM A.Ş. altyapınızı bir sorgular mısınız ? Çıkan sonucu bizimle paylaşın. Kablonuz çekili ise kurulama tabi ki ihtiyac yok. Abonelik işlemleri tamamlandık dan sonra size verilen kullanıcı adı ve şifrenizi modeme girdik den sonra erişiminiz olur. TT bu herşey beklenebiliyor. Saha ekiplerinin arıza kapatma kodları var. Gereken kod ile kapatmazsa farklı bir kod ile kapatırsa böyle yanılmalara düşmek muhtemel. Bizim işimiz de bu muhtemelleri orta dan kaldırmak.

Yanlış anlaşılma olmasın diye belirtmek istiyorum kablom modemim üyeliğim iptal edilmeden önceki kurulumun yeni başvuru sonrası herhangi bi ekip gelmedi herşey hali hazırda duruyor

Sorgulama sonucu ne çıktı ? Ayrıca size de direk den geliyor du demi kablo ? O kablo duruyor mu ?



Evet direkten geliyor

Merhaba @Berkant35, müşteri numaranızla birlikte bu ekran görüntülerini bana özel mesaj üzerinden iletir misiniz? Ben gerekli konularda size yardımcı olabilmek için elimden geleni yapmaya çalışacağım.