Bu modem hatası hakkında bilgisi olan var mı?

arkadaşlar sürekli kopma problemi yaşıyorum modem arayüzünde hat teşhisi bölümde bu hatayı gördüm bilgisi olan lütfen yazsın şimdiden teşekkürler.

Mehaba PPPoE ayarlarınızı 0/35 olarak ayarlayarak tekrar kurulum yaparmısınız.

Türk Telekom fiber kullanıyorum kurulumu gelen ekipler yaptı ZTE h298a modem bu hatanın sebebi nedir dediğiniz ayar nasıl yapılır

Hattınız fiber ise benim dediğim ayarlar dsl hat için geçerli sizin sorununuz fiber sinyal ile alakalı bununla ilgili TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden arıza kaydı açın sinyalinizi ve cihazlarınızı kontrol etsinler.

1 Beğeni

Tam olarak bilginiz varsa bu hata tam olarak nedir modem kaynaklı mı altyapı kaynaklı mı bende ona göre saha ekibine bilgi vereyim

Özelden size dönüş sağladım.

1 Beğeni