Bir ay kadar önce eski modemimin 2-3 günde bir kopması ve çok kişi bağlanınca reset atması nedeniyle yeni modeme geçiş yaptık. AC51 günde 10-15 kere yeniden başlattı kendini onlarca kez destek oluşturduk sorunumuz çözülmeyince Keenetic Omni DSL’e geçiş yaptık.
Günde bir kez kopma yaşamaya başladık yine. Sonra, kopmalar arttı ve biz de destek’e yeniden yazdık telekom cevaben şöyle diyor daima.
.
.
Bizim internet hat değerlerimiz de şöyle:
.
.
…
.
.
.
Yerinde hizmet almamızı gerektiren bir durum var mı? alt yapımızda mı bir sorun var da bu internet bu kadar kopuyor?
Yerinde hizmet tam olarak ne yapar, sorunumuzu çözer mi ve Öncelikle sorum şu: bu sorun gerçekten de müşteri kaynaklı mı TT’nin dediği gibi?
Yardımlarınız, cevaplarınız çok önemli. bir aydan fazladır internet başımızın belası oldu düzelmiyor.