Biraz önce Türk telekom ekipleri adresime geliş ankastre kutumu kontrol ettiler. Saha dolabında evime hatasız hat olduğunu söylediler. Saha dolabında boş port var mı öğrenebilir misiniz dediğimde olsa bile anlık doluyo ve sana vermezler dediler. Türk telekom bölge kurumuna gitsem port talep etsem dedim. Olmaz senin firman başvuru yapacak dediler senin başvuru yapman bişey değiştirmez denildi. Kardeşim TurkNet 'e söylüyorum özel kendiniz gidip başvuru yapacaksınız deniyor, Türk telekoma diyorum hayır kendi firmanız başvuru yapacak deniyor. Bu nasıl iş. Ve sistemlerden boş port sorgusu yaptığımda var deniyor. Fakat ne hikmetse ne TurkNet ne türk telekom yog diyor. Türkneti bi port kiralamaya gücü yetmiyor mu. Biri bunu açıklasın lütfen
Napmam lazım bilen var mı
Oimde şu anda aktif olan bir destek kaydınız var mı? Varsa bu destek kaydını hangi başlık altında açtınız
Çözüm için özel mesaj attım size
Bağlantı ve hizmet kalitesi, tarife değişikliği,düşük performans yani her konuda sorunumu ilettim. Hep getirmeli cevaplar verildi
Mesele başvuru yapmak değil. Bende bilmiyorum başvuru yapmayı. Mesele Türk telekom senin başvuru yapman bişeyi değiştirmez senin kendi firman bize başvuru yapacak diyor. TurkNet 'te sen gidip başvuru yapacaksın onlar yapacak diyor. İkisini de yaptım ortada çözüm yok. Kime inanalım şimdi
Sıfırdan mı başvuru yapıyorsunuz.
TurkNet sitesinde altyapı sorgulaması yaptınız mı TurkNet nasıl yok diyor.
evimde şuan internetim bağlı her şey tmm. sadece söz verdikleri gibi vdsl değil adsl internet bağlı. vdsl internet için vdsl port lazım . onda da boş port olmasına rağmen yardımcı olan yok
Abi imkan var icraate geçen yetkili yok. Anca biz gidip saha dolabında kendimiz takalım. Şaka gibi
Bir çözümü varsa banada yazarmısınız?