Boş port var - Yeni hat başvurumda altyapı sorunu hatası

Aktivasyon bir türlü başlayamıyor. Boş port var, TurkNet bir türlü başvuruyu aktifleştiremiyor. Türk telekom’un sistemine bile düşmüyor henüz başvurum.

Bölgenizdeki altyapı sorunlarından dolayı başvuru işlemleriniz gecikiyor şeklinde bir uyarı alıyoruz. İki ay önce de denedim TurkNet bağlantı için, o zaman da bağlayamadılar, iptal ettim yine aynı sorun devam ediyor.

Kontrollerde vdsl seçtiklerinde, vdsl yok diye hata alıyorlarmış teknisyenler, adsl seçiyorlar yine hata alıyorlarmış. En hızlı çözümü nedir bu problemin? Türk telekom’a başvurduğumda hiç bir sorun görünmüyor, aynı gün bağlamaya geliyorlar, TurkNet neden hata alıyor?

Telekom un her zaman kendine rezervli VDSL portları vardır. Her ISS belli portu aboneleri için ayırtır. TurkNet in VDSL port hatası alma nedeni bu alabilir. Diğer ISS ler ile de telefon ile görüşüp bilgi alın. (Gibirnet, netspeed)