Boş port var diyolar abonelik başladıktan sonra yok deyip kapatıyorlar konuyu

TurkNet’e geçiş yapmadan önce boş port olduğunu söylüyorlar şimdi de hattımı adslden vdsle geçirmeye çalışınca boş port yok ara ara dolup boşalabiliyor ilerleyen zamanlarda tekrar destek kaydı oluşturun deyip kapatıyorlar konuyu bu yaptıkları terbiyesizlikten başka nedir siz söyleyin?

Bu işlemler anında gerçekleşmediği için siz başvurmadan önce olan Vdsl portu siz başvurduktan sonra başkası tarafından kapılmış olabilir. Şehrinizdeki genel müdürlüğe port başvurusunda bulunmaktan başka bir çare görünmüyor.

Tam olarak hangi siteden başvurmam gerekir google’a aratınca forum tarzı yerler çıkıyor.

Şahsen bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne gitmeniz daha iyi olacaktır

Merhaba,

Üstelik bu bilgiler anlık güncellemiyor da. Bizim boş port olduğunu gördüğümüz durumlarda o port dolmuş olabiliyor. Terbiyesizlik yapılan bir durum yok.

Bekir Arslan Kopuz bey, o zaman biz nasıl size talep ve şikayetimizi iletebiliyorsak, siz de bize sağlamış olduğunuz hizmeti satın aldığınız Tekelci Telekom dan anlık durum güncellemesini (hani dijital hizmet çağındayız ya) ve ortak bir havuz oluşturmasını, bu durumdan doğacak bütün aksaklıkların maddi olarak tazmin edileceğini belirtmelisiniz. Arada kalan hep Tüketici olan vatandaş oluyor.

1 Beğeni