Boş Port Sorunu ve Yeni Port Açılması

Merhabalar. TurkNet’e yeni başvuru yaptım. Sokağımda VDSL altyapısı var fakat boş VDSL portu yok. Bu yüzden tarafıma “Özgür İletişim 16” paketi tanımlandı. Yani ADSL hizmet. Bunu sorun etmedim. Daha sonra online işlemler sayfasında “Başvuru sürecinde hata oluştu” yazısını gördükten sonra müşteri hizmetlerini aradım. Bana boş port olmadığı için port boşaldığı zaman bağlanacağı söylendi ve talep oluşturuldu. Şimdi 2 sorum var:

  1. Tahminen bu işlem ne kadar sürer?
    2)Yeni port açılacaksa VDSL mi olur?

@alperenatici

Selamlar @beydili, foruma hoş geldiniz :raising_hand_man: Port tahsisi yerel sağlayıcı kontrolünde. 15 gün ara ile Kampanyamı Değiştirmek İstiyorum - TurkNet TurkNet - Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz? bağlantısından kayıt oluşturmanızı tavsiye ediyorum :handshake: