Boş Port Sorunu - Telekom

Merhaba. Turknet’e yaklaşık 8 ay önce geçtik. VDSL olarak geçiş yapılacak ve en üst hız verilecek denilmişti. Geçiş ADSL olarak yapıldı. Destek kaydını defalarca açıp VDSL geçiş talep ettim. Her seferinde port dolu cevabı aldım. Bugün Telekom müdürlüğüne gidip VDSL geçiş talebinde bulundum yetkili kişi sert bir şekilde Türk Telekom yerine TurkNet kullandığımız için biz ilgilenmiyoruz dedi. Bu port değişim yasal ve teknik olarak Telekom tarafından sağlanmıyor mu ? Yanlış mı biliyorum.

Port değişim talebiniz TurkNet tarafından yerleşik operatöre iletilecek eğer boş port var ise onaylandığı zaman geçişiniz sağlanmış olucaktır.

Evet Türk Telekom Tarafından sağlanılıyor. Ama TT dışında farklı bir İSS kullandığınızda pek ilgilenmiyor olabilirler.

Sert bir şekilde cevap vermelerini yanlış buluyorum. Port talebini ayrıca yaşadığınız durum hakkında ileteceğim mail adreslerine iletin.

Mail adresleri: ozelmusteriyonetimi@turktelekom.com.tr

sosyalmedya@turktelekom.com.tr)

Ayrıca twitter’dan yusuf kıraç’a yazabilirsiniz.
Twitter: https://twitter.com/krc_ysf?s=09

İrtibat no eklemeyi unutmayın :slight_smile:

Ayrıyetten @AQUARIUSS 'un dediği gibi Turknet’e Talebinizi iletin

1 Beğeni

Yusuf bey’in ismini duymuştum. Sosyal medya adresinin mesaj kutusu kapalı sanırım. Siz nasıl iletişime geçmiştiniz ?

Mesaj kutusu açıktır.

İlettim. Görüp bir işlem sağladığını nereden bileceğim ? Mesajlara yanıt veriyor mu acaba

Bazen yanıt veremiyor olabiliyor.
Size iki tane mail adresi de verdim o mail adreslerine de iletin konuyu

Tt müşterisi olmayınca pek sallamıyorlar bendede ilk başta çıkmıştı o sıkıntı Türknet bağlatırken sıkıntı :slight_smile: