Bölgesel arıza detayı

Merhaba , destek kaydım 55061234

2 gündür internet yok
Kayıt açtırdım
8 gün sürebilirmiş ortalama belki daha fazla da sürebilirmiş net bilgi yok.

Genel bir sorun varmış.
Binada TurkNet ve ttnet aboneleri de var onların interneti var.
Genel nasıl sorun oluyor?

Online çalışan biriyim, şirketime yazılı olarak beyan etmem gerekiyor.

Bana yazılı kaşeli teknik bilgi verilebilir mi genel arıza olduğundan internetin olmadığını ve geçecek sürenin durumunu vs

Anlamıyorum zaten diğer komşular nasıl bağlı?

Merhabalar, komşularınızda internet olup siz de olmaması olağan bir durumdur. Farklı santrallerden, lokal kablodan ve farklı dolaplardan erişim alabiliyorsunuz. Bu yüzden bölgede çalışma var uyarısı ile karşılaşıyorsunuz. Çalışmanın 18/08/2022 09:22 tarihinde tamamlanması bekleniyor. Tamamlandığında internetinizi sorunsuz olarak kullanmaya devam edebilirsiniz. Ek olarak çalışmalar bittiğinde Online İşlemler - TurkNet üzerinden fatura destek kaydı oluşturursanız kullanamadığınız günlerin tutarı indirim olarak yansıtılır :raising_hand_man:

Merhaba
Farklı santral ve farklı kablo hakkında bilgim yok.

Ama aynı dolaptan geldiğini biliyorum, daha öncesinde hattın kabloları yenilenirken TTnet de iken dilekçe vermiştim tüm apartman aynı dolap a bağlı.

Peki bana bir yazı verilemez mi şirketime girin TurkNet forum a bakın diyemem.

Destek kaydı üzerinden talep ederseniz arıza iş emri ve benzeri detaylar sizinle paylaşılabilir :innocent: