Türktelekomdaki internet aboneliğimi TurkNet 'e taşıttım. Türktelekomda daha önce evimde telefon bağlatmadım kullanmadımda. Telefon aboneliğim yoktu. fakat TurkNet 'e geçişte telefonda gözükmüş. telefon istemediğimi yalın internet istediğimi belirttim fakat geçiş yapan arkadaşlar kafasına göre telefonlu geçiş diye belirtmişler. neyse internet bağlantım geldi. sonra mesajlar bitmedi teknik destekte böyle böyle port bekliyoruz telefonlu bağlantı yapmamız gerekiyor tekrardan. Diyorum ki arkadaş telefon istemiyorum ne diye telefonlu bağlantı yapıyorsunuz. İnternetim var işte girebiliyorum. Yok diyolar telefon bağlamamız lazım sonra iptal edersiniz. Anlatmaya çalıştım çalıştım arkadaşlar anlamadı bende dedim tamam ne yapıyorsanız yapın.
aradan 3 ay geçti port bekliyoruz diye en sonunda dediler ki port bulundu ertesi gün bağlantınız yapılacak. iyi tamam dedim. ertesi gün internet gitti bidaha gelmedi bekle bekle gelecek. modem ayarlarına bakıyorum yanlışlık yok. müşteri temsilcisini arıyorum sorun yok gelecek. tam 3-4 hafta bekledim gelecek diye. En sonunda aradım dedim yerinde servis gönderin gelsin baksın bari evimde mi sıkıntı var diye. bi kaç gün sonra arkadaş geldi port değişimi sonrası ankastreye bağlantı yapılmamış 1 aydır ona bekliyormuşum. Ben ne anlarım ankastreden falan port değişimi sonrası gelip bağlanması lazımdı. boşu boşuna bekledim. Neyse arkadaş bağladı gitti. Açıklamayada dedi normalde gelip bağlamaları lazımdı ben bağladım kurulum gibi bişey oldu dedi gitti.
aradan 1-2 hafta geçti geçmedi pat diye internet tekrar gitti. Bekle bekle gelecek arıyorum sıkıntı gözükmüyor vs diyorlar. türktelekom bi çalışma yapmış tüm binanın interneti gitmişti ertesi gün herkesinki geldi benim yok bende bekledim gelmedi. en son dedim yav tamam gelsin şu arkadaş yerinde destek ekibi baksın. geldi ne hikmetse yine benim ankasteredeki kablonun bağlantısı sökülmüş. bağladı gitti.
100 TL geçen ay sırf bu gelen arkadaşın kablo bağlaması için 100 TL ekstra ücret ödedim ki ikiside benden kaynaklı bir problem değil. Neyse ödedim geçtim.
bu seferki faturaya yine bir +100 TL gelmiş. ne saçma sapan bir iştir bu?
EK :
Bu destek ekibi ne iş yapıyor? Yapay zeka koy bunlardan daha iyi cevap verir en azından bir inceleme yapar. Zaten dedim ki uğraşmayım benden kaynaklı olmayan kendi hataları olan bir konu için çağırdığım teknik destek ekibinin ücetini ödeyeyim sussunlar dedim. Geçen ay ödedim yeniden aynı ücreti bu ayada yansıtmışlar. İyi o zaman siz yazın ben size her ay ekstra 100 TL öderim. Deli ettiler artık.