Bitmeyen Nakil İşlemi

Merhaba biz 16.10.2020 tarihinde nakil işlemini başlattık. Başlattık başlatmasına ancak o günden beridir duymadığımız yalan kalmadı. Bir teknik sorundur tuttular gidiyor. Geçen port yok diye yalan söylediler. Port olduğunu kanıtladım. Şuan telefonumda wifi gözüküyor. Bağlandı, internet yok hatasını alıyorum. 04.11.2020 tarihinde yalanlarını ortaya çıkarttıktan sonra nakil işlemleriniz tamamlandı. Aktivasyon için ekipleri yönlendiriyoruz dendi. Ancak 05.11.2020 tarihinde daha önceden atılan teknik sorun mesajı atıldı destek kaydı üzerinden. Normal bir zamanda olsa sorun etmeyeceğim ama kardeşim derslerimiz var dedik size ve benim haftaya sınavım var sınavım. Ben 3 haftadır derslerime giremiyorum. Çok fazla konu kaçırdım ne yapacağım ben? Dayanamadım CİMER’E şikayet ettim bugün. Eğer yarında adam akıllı bir haber gelmez ise hem iptal edeceğiz hemde dava açacağız.

Cokta umurunda adamlarin senin derslerin genc…
Seni anliyorum…

1 Beğeni

Onların umurunda değil onu anladık zaten hocam. Ama hiç değilse şu dönemde yapmasınlar. Tüm işlerimiz,derslerimiz online ilerliyor. Devlet de denetlemiyor sanırım ki istedikleri gibi hareket ediyorlar. Adamlar şaka gibiler yani. 7 günde açılır yazmışlar birde. Yayıncılara sponsor olmaktan, anasayfalara reklam düşürmekten başka yaptıkları bir şey yok.

Merak ettiğim tek bir soru var bir ISS neden abonesinden faturayı bir an önce başlatmamak için yalan söylesin?

Kendilerine sormamız gerekli bu soruyu 3 haftadır destek kaydına resmen bir robot cevap veriyor. Neden oyalanıyorum onu öğrenmek istiyorum. Neden Çarşamba günü bana nakil işlemleriniz sonuçlandı dediler. Perşembe sabahı tekrardan teknik sorun mesajı aldım? Bunu sorabilir miyim bende?

Cunku alt yapi destegi veremiyor musteriyide kacirmamak icin oyaliyor olamaz mi ?

Eski adresimde cidden çok memnun olarak kullanıyordum. Yıllarca diğer operatörlerin altyapınız o kadar desteklemiyor yalanlarından sonra ilaç gibi gelmişti. Şuan yaptıklarıyla cidden kendilerini bitirdiler. Altyapı desteğinden kastınız nedir bu arada? Ben wifi ye bağlanabiliyorum. Bağlandı,internet yok hatası alıyorum. Yapmaları gereken şey aktifleştirme değil mi bu aşamadan sonra?

İşte siz yalan söylüyorlar dediğiniz için sordum. TurkNet ortak altyapıda adınıza başvuru yaparken ortak altyapı sağlayıcısına başvuru yapıyor ve oradan ret cevabı aldığında aynen size aktarıyor. Cevaba istinaden tekrar başvuruyu yapıyor. Yani yalan söyleyen birileri varsa bu TurkNet değil. Onlar bir an önce sizin faturanızı başlatmak ister.

Altyapı desteği derken?

modem doğru kuruldu ise evet aktivasyon aşaması kalmıştır.

Bos port olmadigi halde bos port varmis gibi davranmak mesela.

Port bilgisi anlık değişebilir. Bununla ilgili ortak altyapıda sağlayıcıların anlık port rezervi yapması mümkün değil diye biliyorum. Örneğin siz başvuru yaptığınız saatlerde port varken arkaplanda talebiniz Telekom a iletildiğinde portu sırada bekleyen aboneye almış olabiliyor.

Hocam dün modem de birkaç ışık yanıyordu şuan hepsi söndü sadece power yanıp sönüyor. Wifi olarak da çıkmıyor. Birde anlamadığım bir gün önce tamamlandı ekipler gelecek denip sonraki günün sabahı neden teknik sorun yaşandı nakil işlemi devam ediyor yazdılar?

Modem ile ilgili bir sıkıntı yaşıyor olabilir misiniz acaba? Modem sanki root edememiş gibi. Modemi arkasında bulunan reset çukuruna sivri bir cisim ile 20 sn kadar basılı tutarak fabrika ayarlarına geri döndürebilir misiniz?

Deneyip haber veriyorum hemen.

Yaptım ancak bir değişiklik olmadı sadece power ışığı yanıyor. Dün bir iki ışık daha yanıyordu wifi var gözüküyordu.

Düzeldi hocam şuan geldi diğer ışıklarda. Power,wlan ve lan 1 yanıyor şuan

1 Beğeni

15 saat sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni cevap girilmesine izin verilmiyor.