Bitmek Bilmeyen Hat Taşıma

Kaç haftadır bir sorun var onunla uğraşıyorum hatta buraya da yazdım kimse dönmedi. Tekrar kayıt açmak zorunda kaldım. Adresime ait altyapı gözüküyor ama binama ait bir telefon hat kutusu yok. Arka binamda ki telefon kutusundan hat kablosu geliyor. Kabloya ek yapıp modeme bağlandığımda da sağlıklı bağlantı olmuyor. Bunun için binama hat kutusu çekilmesini istiyorum. Telekom ekiplerine dedim TurkNet sizin adınıza bize iş emri açacak dediler. TurkNet 'e diyorum telekoma yazıcaksınız dediler. TurkNet kullandığım için benim adıma iş emri açmaları daha mantıklı geliyor çünkü internet sağlayıcım TurkNet. Bu konunun artık çözümlenmesini istiyorum.

Bildiğim kadarıyla altyapı konularında alternatif ISS’ler altyapı sağlayıcısı Telekom’a herhangi bir şey yapamıyor. Ya daha uzun kablo alıp ek yapmadan çekeceksiniz ya da ilçenizdeki müdürlüğe gidip durumu izah edeceksiniz.

İl müdürlüğüne direkt gidip durumu bildirdim sıraya alındı daha sonra arayıp biz bir şey yapamıyoruz dediler. Türknetin arıza kaydı açması gerek dediler her seferinde. Bir çözüm yolu olmalı bu işin.

1 Beğeni

Binanıza Telekom tarafından ankastreye giriş yapılması gerekiyor. Adresinizde Altyapı bilgisi görünüyor ise Telekom un bunu yapması gerekir. Destek kaydı açarak ankastrede TT ekiplerinin etiketleme yapması gerektiğini belirtin.

Merhaba, adresimde bulunan ankastrede TT ekiplerinin etiketleme yapması gerekiyor. Kısa süre içerisinde dönüş bekliyorum

Böyle yazdım bekliyorum.

1 Beğeni