Bir türlü bağlanamayan internet?

Lütfen artık şu konuya bir çözüm getirin. Yalvar yakar zorla aktivasyona Telekom ekibi geldi bu sefer de telefonda başvuruyu yaptığım arkadaşın yanlışı yüzünden Telekom personeli interneti bağlamadan gitti.

Başvuruyu yaptığım temsilciniz adresime 100MBPS olarak ayarlamış fakat gelen Telekomcu arkadaş burada 100MBPS olma imkanı yok o yüzden ben bağlayamam dedi. Dolaba gidip test yaptı ve MAX 76MBPS alabileceğimi söyledi ve o yüzden 100MBPS olarak bağlayıp onay veremem dedi ve bırakıp gitti. Ben şuan mağdur ediliyorum ve bayramda internetsiz kalacağım.

Merhaba @yskaplan , Aktivasyon için yasal sürecimiz 7 iş günüdür. Bu süreç henüz devam etmektedir. Aktivasyon işlemlerin 10 Haziran tarihinde başlamış. 7 iş günü içerisinde tüm problemleri çözüp internetini aktif hale getireceğiz.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.